Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 1. dubna 2016

Balík do ruky - podruhé

Tak jsem si zas objednal něco pro svůj koníček. Já se tý rodině vyplatím. Takže jsem si to objednal a toho, který to prodává jsem požádal, jestli by bylo možné poslat to nějakou jinou službou než Českou poštou. Jak jsem již před tím psal, mám radši jiné služby. Bohužel - měl jsem smůlu. Prodejce to má na nejbližší pobočku pošty přes 3 km. Přes konkurenční služby to ani netuší jak poslat. Já tedy také ne. Ale asi si to budu muset nastudovat až zas budu příště někoho žádat. Když sám nevím, tak neporadím.
Takže mě aspoň příjemně překvapil tím, že mi to poslal opravdu rychle, dřív to fakt ani poslat nemohl. A také mě potěšil tím, že to poslal jako balík do ruky.

To, že je to balík do ruky jsem se dozvěděl, když mi přišla SMS: "Dobry den, dnes .... jsme prevzali do prepravy balik..... O terminu jeho doruceni Vas budeme informovat." Druhý den ráno mi přišla další zpráva: "....dnes Vam budeme dorucovat zasilku..." V této zprávě byla uvedena i adresa na kterou to budou doručovat. Ta ale nebyla správná.
Zrovna byl čas oběda a tak jsem šel na jídlo. Jdu a před sebou vidím auto České pošty. Počkal jsem si na paní doručovatelku a zeptal jsem se jestli pro mě nemá balík. Bohužel neměla. Poštu rozvážela dvě auta a můj balík byl samozřejmě v druhém. Nevadí. Beru telefon a volám na pobočku. Tam se dozvídám, že balíky vozí z Kolínského skladu?! Ale paní byla ochotná a dala mi číslo na kolínskou pobočku. Tam jsem paní sdělil můj problém a dostal jsem telefon na rozvoz a na správné auto.
Takže pohádka o slepičce a kohoutkovi skončila šťastně. Dovolal jsem se a s paní se domluvil a řekl jí správnou adresu. Jak řekl klasik Jára C.: "...Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat..." I na poště totiž mohou dělat příjemní a milí lidé. Díky všem s kterými jsem ten den komunikoval.
Ještě něco závěrem. Už jsem chtěl prudit prodejce, protože jsem si myslel, že se spletl a adresu napsal špatně. Nejdřív jsem si ale v naší komunikaci radši ověřil, že jsem tu chybu neudělal já. Ještě že jsem počkal na balík. Tam totiž moje adresa byla uvedena správně. Takže chybička toho, kdo poslal SMS. No nevadí, aspoň mě mohl přístup pracovníků pošty potěšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat