Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 28. dubna 2016

WoT - zábava s tankem Cromwell


Tak se to povedlo. Přesvědčil jsem bratra a má taky Cromwella. To je tier (nevím česky asi třída) šestý. Před ním se tedy nachází tank na tieru pátém. Tím tankem je Crusader. V této hře se tanky ještě dělí na lehké, střední, těžké, stíhače tanků a dělostřelectvo. Ten kdo to hraje tak to ví. Prostě je zbytečné se tady rozepisovat o výhodách a nevýhodách jednotlivých skupin.

Crusader

Je to lehký tank. Ty mají většinou slabý pancíř, ale jsou rychlé. Existuje i jedna výjimka a tou je AMX 40, který je mezi lehkými tanky, ale je pomalý a docela dobře pancéřovaný. Prostě exot. No ale píšu o Crusaderovi. 
Je to můj další oblíbený tank. Bratrovi chyběli ještě nějaké body na zakoupení a vyzkoumání Cromwella. Takže jsem si rád znovu koupil Crusadera a jezdil bitvy s ním. Crusader se nezdá, ale umí kousat, neboli znepříjemňovat soupeřům život. Trvalo to chvíli a body byly získány a Cromwell vyzkoumán a zakoupen. Teď mě tak napadá, že jsem ho asi neprodal a zůstal v garáži. Lukáš vlastně taky ještě nemá Cromwella, tak si Crusadera nechám v garáži ať zbytečně neutrácím.

Cromwell

Tak a bylo to tady. Můj oblíbenec mohl nastupit na scénu. Bratr měl výhodu v tom, že už měl vyzkoumán tank z vedlejší řady a to tank Churchill. Díky tomu tam mohl nasadit hned nejlepší výbavu. Akorát snad musel vyzkoumat věž. 

Výbava

Já mám na Cromwellovi maskovací síť, rychlejší zaměřování a po chvíli jsem binokulární dalekohled vyměnil za ten, který funguje i za jízdy. Myslím, že se jmenuje skládací optika. Bratr má maskovací síť, binokulární dalekohled a nabiják. Ten snižuje dobu nabíjení o 10%. Rozdíl mezi naší dobou nabíjení je přibližně půl sekundy. Já mám asi 3,8 sekundy oproti jeho 3,4. Ono se to může zdát zbytečné, ale ten časový rozdíl někdy životy zachraňuje (nám) a někdy životy bere (jim).

Jak s ním hraju?

Agresivně. Je to střední tank. Mrštností spíš lehký tank. Má dobrou akceleraci a dobré dělo. Rychle střílí a má slušnou průbojnost. Takže mému stylu hry více vyhovuje ten dražší a nepřenosný dalekohled. On je tedy přenosný, ale za peníze. Tento dalekohled funguje i za jízdy a tak se hodí na výpady přes hřeben. Rychlou jízdou vykouknu přes horizont a zase zajedu a tím většinou odhalím nepřátelské tanky. A naše dělostřelectvo a ostatní tanky mají na co střílet, nebo aspoň odhalím jejich pozice.

A jak nám to s ním šlo?

Báječně. Přišlo mi tedy, že jsem byl spíš mrtvý než živý, ale s tímto tankem se bavím a o to mi jde. Když vyhrávám a přežívám, tak mě to samozřejmě baví ještě víc. Cromwell má dobré losy a dostává maximálně soupeře z osmého tieru. Ale není jich moc a není to časté. Dařili se nám překvapivé boční výpady. Ničili jsme při nich nepřátelské dělostřelectvo a pak se nám většinou dařil návrat zpět. 
Díky pohyblivosti tohoto tanku se dá škodit po celé mapě. Dá se v pohodě přejet na druhé křídlo a tam pomoct. Nebo když to začíná hořet, tak zdrhnout. Což se jednou nepovedlo. 
Pomáhali jsme na kopci našemu těžkému tanku KV-85. My jsme tam bojovali a už jsme se chtěli stáhnout, když přijel. Tak jsme se rozhodli, že mu pomůžeme. Vydržel asi třicet sekund. Po jeho zániku nás tam už nic nedrželo a mazali jsme pryč. Zdrhat se muselo nekrytými prostorami a tak to kolem mě neustále bouchalo. Muselo jich tam být hodně, protože to byla rychlá kanonáda. Jednou se do mě trefili, ale projektil se s tím krásným zvukem odrazil. Před sebou jsem měl ve vzdálenosti tak třiceti metrů kopec a za ním bezpečí. A v tom si šla moje štěstěna dát cigárko. 
Prááááásk. A levý pás byl - víte kde. Tank se mi kousek od bezpečí otočil a nastavil útočníkům levý bok. Než jsem si vzpomněl jak se opravují pásy, tak už bylo zbytečné něco hledat. Přiletěla další sprška projektilů a mohl jsem pozorovat oheň pěkně zblízka. Bitvu jsme ale vyhráli.

Závěr

Co závěrem? Zjistil jsem, že Cromwell mě pořád neskutečně baví a ve dvou ještě víc. Jak jsem psal výše, má totiž tu super možnost, že se může rychle přesouvat po bojišti a ovlivňovat boj. Jasně že ovlivňovat výsledek mohou všechny tanky, nebo aspoň většina, ale Cromwell mi asi prostě sedí. A ještě jsem si všiml, že asi vylepšili dělostřelectvo. Několikrát mě smázli jednou ranou za plné rychlosti. Buď to jim tedy zlepšili přesnost a nebo ti kluci ušatý dělostřelecký, nějak víc trénujou.

Žádné komentáře:

Okomentovat