Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 17. května 2016

Pardubický geocaching


Jeden příspěvek z archívu.
V sobotu jsem se dostal do Pardubic a tak jsem si řekl, že to využiju k lovu kešek. Doma jsem si stihl udělat malou přípravu. Vybral jsem si pár kešek, které jsem chtěl ulovit. Vybral jsem si ty, co byly nejblíže lokalitě, kde jsem měl parkovat. Našel jsem si kešky tradiční, aby byl lov co nejjednodušší.
Jak je již jasné, na místo jsem jel autem. Trasa mi byla jasná a tak jsem ani navigaci nezapínal. Akorát jsem tedy nepředpokládal, že se nějak "zakecám" a pojedu tzv. na "autopilota". No, podrobností netřeba. Prostě jsme do cíle dorazili včas. Na čas ta trať byla stejná, akorát vzdálenost byla jiná a něco nám chybělo, ale snad jsme prošli.

Na místě jsem zjistil, že mám necelé dvě a půl hodiny času. Zapnul jsem moji neposlušnou GPS a ta se kupodivu chytla. Na ní i docela rychle. Jednom dvacet minut ji to trvalo. Jako první jsem vybral samozřejmě nejbližší kešku.

Bubeníkovy sady


Vylezl jsem z auta a vydal se na první kešku. Jak jsem vylezl, tak se do mě dala zima. Z kapsy jsem vyndal takový nákrčník. Prostě takový rukáv. Blížil jsem se k parku a zima mi byla pořád. Otevírám batoh a vyndavám šálu. Bunda zapnutá až ke krku. Je to trochu lepší. Na obzoru již vidím zíďku, která ohraničuje park. Otevírám batoh a vytahuji kulicha. Poslední kousek, víc toho nemám. Rukavice jsou již bohužel doma a čekají na příští zimu. Hodily by se.
Pěkný parčík a zajímavá "stavba"? V létě je v tom asi voda. Pak tam jsou různé dřevěné prolézačky. Nápověda na kešku je "jako vánoční ozdoba". Hledal jsem hvězdu, sněhuláka, šišku atd. ale moje uvažování šlo špatným směrem. Nakonec jsem ji našel a byl to můj historicky první pardubický úlovek.
Díky tomu, že se na GPS nemůžu spolehnout, je někdy hledání zábavnější.

Veselá

Druhá má krásný název "Veselá". Její nalezení nebyl problém. Její umístění se mi líbilo, Je maskovaná jako normální věc a je i tak popsaná. Její zajímavost spočívá i v obsahu logbooku. Kdo chce, tak tam může napsat vtip. Je to kniha formátu A4 a je už tak z půlky popsaná.






Cestou k další jsem narazil na toto. Coroner před Finančním úřadem.

Machoňova pasáž

Pasáž jsem viděl pouze v Praze. Tato byla rekonstruovaná před pár lety. Je pěkná a dýchá z ní hezká atmosféra. Na jejím konci je kavárna První republika. V době mé návštěvy, byla zavřená. Keška byla "jako vánoční ozdoba. Tak zněla nápověda. Je pěkně na očích a možná i pod dohledem kamer. Je ale pěkně maskovaná, takže když se bude dávat pozor na mudly, tak vydrží.




Anno Dominy

Poslední kterou jsem ulovil byla u kapličky. Moc pěkně zachovaná stavba, která se ubránila rozvoji města. Stojí na mostě nad silnicí a vedle železniční tratě. Zvláštní a zajímavé místo.



Tak to byl můj pardubický lov, který proběhl už před nějakou dobou. Teď je tedy taky pěkná zima, ale na zbytky sněhu už naštěstí nenarazím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat