Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 27. května 2015

Chrám konzumu (GC5T68W)

Geocaching

Článek obsahuje nápovědy (spoiler), tak na to upozorňuju.
Byl jsem s mými třemi děvčaty v chrámu konzumu (Centrum Černý most). Nějak jsem na prolézání obchodů neměl náladu a tak jsem se podíval jestli v okolí není keška. Podíval jsem se do mapy a ejhle, jedna klasická krabička byla blízko. Tak jsem je nechal v jejich živlu a šel lovit.
Listing moc pěkný a fakt mě bavil. Na nákupy jsem si nevzal svetr (logicky) a nechal jsem si jenom vestu a tričko s krátkým rukávem. Díky mojí nezkušenosti jsem díky tomu málem zmrznul než
jsem tu kešku našel :).
Jak už jsem se dozvěděl z logů, tak jestli ochranka kouká na kamery, tak se asi fakt baví. Nápověda po dekódování zní: na ceduli jedno slovo napoví. No jo, ale já jsem si tvrdošíjně myslel, že cedule je Centrum Černý most. Takže jsem prolézal středy travnatých kruhů, potom hledal černé věci a nakonec jsem kontroloval blízký most. No všechno blbě. Nakonec jsem správnou ceduli našel, ale správné slovo mě netrklo.
Nakonec jsem ji našel. Provedení kešky je moc pěkné. Když jsem ji vylovil a se zmrzlými prsty jsem se logoval, tak jsem si všimnul, že blízko postává slečna s kufrem. Stála tam a koukala po mě. Tak jsem "nenápadně" chodil okolo a za chvíli jsem pojal podezření, že taky loví. Když jsem už přemýšlel jak se co nejméně trapně zeptat, tak to udělala ona. Zeptala se mě "už tam tu kešku vrátíš?" Takže jsem potkal první kačerku (skloňuje se to?) na vlastní oči. Příště snad budu vnímavější. Kdybych se nestyděl očumovat, tak bych si všimnul tvojí jasné nápovědy, GPSka v ruce :). Nejdřív jsem si říkal "kdo se v dnešní době tahá s takovým velkým mobilem". Svou nevšímavost si taky vysvětluju a omouvám mými 40 nalezenými keškami. Chvilku jsme si povídali a já se zeptal kolik má nálezů. Povídala: "No nevím přesně, něco přes dva tisíce.", jak jsem si zjistil, tak jich má 2286.
Tak mi bylo jasné, že takovýto lovci chodí už na jisto a hlavně měla GPSku a ne mobil jako já, kde si ještě zaměření pozice lítá jak chce. Jestli to budu s Geocachingem myslet vážně, tak si budu muset něco podobného pořídit.
Nakonec tedy odloveno s kačerkou maranella. Díky za keš a za setkání s členem toho "bláznivého" klubu.

Keška Chrám konzumu je u Černého mostu.

Žádné komentáře:

Okomentovat