Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 13. května 2015

Neplánovaný maraton na kole

V pondělí mi moje žena vymyslela krásný výlet na kole. Je dobré mít cíl. Tím mým byl výlet na chatu. Bylo tam potřeba něco dovézt a zařídit. No, že jsem tam nakonec musel ještě jednou a to autem, protože na kole bych to nestíhal a asi by to taky dneska neměl kdo napsat, tak toto již zasvěcení ví a dost se mi vysmáli.
Takže jsem vyrazil s doprovodem na výlet na kolech. Jeli jsme přes královskou procházku a cestou potkávali běžce, jezdce i chodce. Počasí prostě vytáhlo lidi ven za sportem, nebo jen za procházkou. Jak jsem koukal doma, tak na trase se nacházejí tři kešky. Od jejich hledání jsem nakonec upustil, protože prostě nebyl čas. Za silem se ode mně můj doprovod odpojil a pokračoval jinou trasou. Já jsem pokračoval dál sám. Asi někde špatně odbočil, nebo jsem si špatně naplánoval trasu. Jak se ukázalo, tak byla delší, ale profil tratě byl lepší. Objevil jsem se totiž v Lomci a pak v Lomečku. No a tam jsem se už napojil na mě známou silnici z Čáslavi. Pak jsem už v poklidu dojel na chatu a učinil potřebné kroky - tedy až na ten jeden.
Cesta z chaty domů je vyloženě potěšením a odměnou za tu námahu. Tam se jede téměř pořád do kopce a v Runkeeperu je to krásně vidět - prakticky pořád se stoupá. Takže je logické, že domů se to sviští pěkně z kopce a cesta pěkně rychle ubíhá. Jak jsem v garáži zjistil, tak maximálně jsem si to svištěl lehce přes padesát. Bylo to určitě mimo obec, takže předpisy jsem neporušil. Program mi ukázal vzdálenost 41,41 km a počítač na kole 42,26. Protože vím jak mi při geocachingu moje GPS v mobilu blne, tak věřím spíš tomu, co ukázalo kolo. Takže ten maraton jsem, sice neplánovaně, dal. Jak tohle může někdo uběhnout a za podobný čas jako já na kole, nechápu.
Po příchodu domů jsem něco pojedl, pak nějaká hygiena a upad jsem do komatu. Dneska ráno proběhla exhumace. Jelikož mě nic nebolí, tak jsem možná mrtvej a tento zápis budiž důkazem posmrtného života.
Tak zase příště :).

Žádné komentáře:

Okomentovat