Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 2. května 2015

Výměna pedálů a první výjezd

Loni jsem chodil do garáže akorát koukat na moje kolo a aspoň pootočit kola, aby nebyly vymačkaný. Letos jsem se konečně dokopal a vyrazil. Předcházela tomu ještě jedna událost, která mě pomohla.
Od táty jsem dostal pedály s nášlapy (takový lepší klipsny). No tak jsem si ve svém oblíbeném obchodě koupil boty s nášlapy. Vzal jsem nové pedály, imbus a vyrazil do garáže. Na místě jsem zjistil, že mám jenom půlku nářadí, protože původní pedály jsou na stranový klíč. Tak jsem chtěl vzít kolo domů a tam to vyměnit. Zkusil jsem nafouknout kola a jedno nešlo. Nedokázal jsem protlačit vzduch do pneumatiky. Už mě tenhle ventilek nějakou dobu zlobil, tak jsem se rozhodnul a ventilek vyndal a druhý den koupil jiný. Po výměně to šlo krásně nafouknout a kolo jsem si dal doma do ložnice. Druhý den jsem pedály konečně vyměnil a na boty našrouboval protikusy nášlapů.
Nastal čas já s obavami vyrazil na malou projižďku. V hlavě jsem si pořád opakoval "hlavně nespadni, nezapomeň při zastavení vyháknout nohu". Jelo se hezky a premiéru si odbyly kalhoty s kšandami. Dojel jsem do Hlízova a tam se vydal do polí. Na jednom poli jsem zjistil, že tam cesta končí a tak jsem se obracel. No a přišlo to co přijít asi muselo. Zatáčel jsem doleva a vyháknul jsem jenom pravou nohu. V hlíně se mi seklo přední kolo a já se svalil doleva a nohu tam nechal. Spadnul jsem jak do peřin a za nulové rychlosti, takže se mi nic nestalo. Tak jsem se sám vysmál a pokračoval v cestě. Když na to mám sílu a uvědomím si to, tak je super, že můžu zabírat obouma nohama. Jednou nahoru a druhou dolu. Hlavně do kopce je to dobré.
Takže tolik k mému prvnímu výjezdu. Bylo to asi kolem 18 km.
Tak tady jsem si takhle hezky ustlal :)

Žádné komentáře:

Okomentovat