Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 8. května 2015

Geovýlet

Tak kolo v provozu. Před nedávnem jsem zase začal lovit kešky, tak mě napadlo dát vyjížďce na kole cíl. Vybral jsem si směr na Hlízov. Našel jsem si na trase pět kešek. Čtyři klasické a jednu mysterku, kterou jsem si spočítal už doma. První padla za chvilku. Druhá byla mysterka o dobývání vesmíru. Při jejím luštění jsem se dozvěděl zajímavé informace, ale na souřadnicích finálky jsem kešku nenašel. Další taky odolala i když jsem lezl po kolenou a jsem přesvědčen, že jsem hledal na správném místě. Potom neodolala hřbitovní a zajímavá byla i studna. Podíval jsem se do mobilu a zjistil jsem, že Starým Kolínem je železniční keška. Protože to nebylo daleko a bylo hezky, tak jsem na ni vyrazil. Moc hezké místo pro toho, kdo má rád vlaky - a to já mám. Opravdu musím souhlasit s popisem u kešky, že tam kažkou chvíli jede vlak. No bohužel mi i tato keš odolala, ale myslím si, že jsem na to doma přišel a příště ji ulovím.

Žádné komentáře:

Okomentovat