Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 27. května 2015

Rytíř Ludvík II stříbrný (Geocaching)


Tohle jsem se o něm dozvěděl před naším setkáním. "Možná Ti nebude chtít prozradit tajemství hned, přesto se k němu chovej slušně. Není potřeba žádného násilí." Je to jeden ze dvou zbývacících strážců svatého grálu. Kdo chce grál najít, musí si promluvit s Ludvíkem II, nebo Richardem II. Já jsem se díky Lukykh setkal s prvně jmenovaným. Tak jsem si myslel jak si s ním pokecám, dozvím se nějaké zajímavosti o jeho době atd. Ale on byl asi zavřený dlouho a byl sám, nebo měl prostě kecavou a mlel a mlel, ale to co chtěl on. No nic moc zajímavého jsem se tedy od něj nedozvěděl. Já jsem se tak těšil, že si trochu zamučím, že ho trochu potrápím, ale on to vyklopil sám. Docela mi zkazil radost. No a potom začal škemrat. No hrůza.

"Vezmi mě prosím na výlet. Někam daleko. Hooodně daleko"
"Nemůžu tě vzít daleko. Nesmíš dál než 15 km od grálu."

"Ale no taaaaak, prooosím."
"Ne fakt promiň. Je to tak daný."
"Vždyť se to nikdo nedozví."
"Pochop to. NEJDE to. Nechci aby mě stihla kletba za nesplnění daných podmínek. Prostě dál ne-mů-žeš. Kdybys byl dál, tak tě tvůj kamarád Richard nenajde."
"Ale no tááááááák. Proooosíííím. Prooooooooosííííííííííím."
"Uuuuuuaaaaaaaa. Přestaň prosím Ludvíku."
"Vem mě někam a dám pokoj."
"Nekecej."
"Nekecám. Fakt. Nelžu. Věř mi."
"Dobře, jedeme. Ale už prosím MLČ. Jak pípneš - tak tě dovezu ještě blíž ke grálu než si teď. A nechám tě tam."
"Ale..."
"Mlč a zítra jedeme."
"......"
"Tak co?!"
"Říkals mlč, tak mlčím."
"Aha. Promiň. Hodnej kluk. Tak zítra."
"......."

Hrozně prudil. No fakt na zabití. Málem jsem si s chutí zamučil. Jen tak. Pro uklidnění nervů. Nedalo se to už vydržet. Tak jsem ho dnes vzal až na samou hranici jeho povoleného prostoru. Protože jsem se od něj dozvěděl, že má rád i technické novinky a zajímá ho pokrok, tak volba byla jasná. Zapomenutá tramvaj.
Když jsme dorazili na místo, tak jsme si chvilku prohlíželi tramvaj, zapomenutou tramvaj. Tato byla dovezena na místo a sloužila jako autobusová zastávka. Nyní stojí z trávě a chátrá. Nahradila ji klasická autobusová zastávka. Už jsem chtěl jít hledat úkryt pokladu a z jedné zahrady vyrazil mudla na červeném bojovém traktůrku. Začal kroužit kolem a tak jsme se s Ludvíkem schovali za kmen stromu. Neviděl nás a tak jsme vzali poklad a prohledali to. Mudlovi vylezla na pomoc ještě paní a za chvíli ještě jeden menší mudla. No byl to můj zatím nejnapínavější a nejdelší souboj s mudly.
Zvítězili jsme a Ludvík se rozhodl zůstat na místě. 
Měj se hezky a ať ti zas někdo ukáže další zajímavé místo. Rád bych si s tebou povídal dál, ale to bys musel míň prudit. Snad se zase setkáme a možná potkám i tvého kolegu.

Postskriptum

Tak tohle je příběh ze setkání s prvním trackovatelným předmětem (travelbug (TB)). Jsou součástí hry Geocaching. Majitel jim většinou vymyslí nějaký příběh, nebo třeba místo, kam chce aby se dostal. Tento TB je součástí kešky "Poslední křížová výprava" (http://coord.info/GC40ENJ). Je to vymyšleno tak, že kdo chce znát kookrdináty výše zmíněné kešky, tak si musí zjistit kde se nachází TB Richard II, nebo Ludvík II a na nich jsou potřebné údaje k jejímu nalezení.

Žádné komentáře:

Okomentovat