Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 11. května 2015

První letošní let

Konečně, konečně nastal čas a okolnosti byly příznivé a já mohl uskutečnit letošní první RC let.
Přes zimu odešlo (prostě chcíplo) servo. O víkendu došlo na jeho výměnu.
Na dnešek hlásili pěkné počasí a hlavně mírný vítr. Tak jsem jel do práce autem a letadlo a vysílačku jsem si vzal s sebou. Odpoledne doopravdy foukalo jenom trochu a tak jsem vyrazil na moje oblíbené pole. Pejskařů bylo požehnaně a tak jsem čekal na první start až zmizí z dohledu. Říkal jsem si, že stačí když se ztrapním jenom před sebou. Hodil jsem a Swift poslušně letěl k výšinám. Musel jsem akorát brutálně trimovat. Stejně to lítalo nějak divně, tak se na to musím ještě pořádně podívat. Jestli si to dobře pamatuju, tak poslední loňský let dostal docela čumákovku. No ale první letošní let dopadl dobře. Dvakrát jsem provedl přistání do trávy a akorát druhá baterka asi dostala přes zimu zabrat. Moje uskladnění nebylo příkladné, bylo špatné. Chybami se snad člověk učí. Na další první letošní lety ještě nějaká letadla čekají. Tak příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat