Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 12. května 2015

Létání na novém místě a můj nerozum

Objevil jsem tenhle článek a zjistil jsem, že jsem ho nepublikoval, tak tady je, když už jsem to vytvořil.
Co? Debil, asi tak. Prostě jsem asi slepej a na stejnou věc jsem šel dvakrát hledat Swifta. Zaplaťpánbů za pípák. Lítali jsme si na novým krásným místě, bez drátů, velká plocha. Já jsem vzlítnul dal to Lukášovi a on si s tím poletoval v pohodě. Byli tam ještě dva modeláři a ten jeden nám občas přelítnul nad hlavou, tak jsem mu chtěl už něco říct. No šel jsem na přistání, nefoukalo, je to super letadlo, hodňoučký (Lukášův první model - Rookie). Přistával jsem do pole a vůbec se mu nechtělo sednout, nesl se hezky. Dali jsme tam tříčlánek a to je úplně jiný letadlo, nádhera. No tak zas lítal a už se smrákalo, tak že půjdu přistát. Nevím proč jsem si s tím nalítnul tak daleko, no a mrknul jsem kde lítaj ty druhý abych neplet, mrknu zpátky a nevidím ho. Letěl jsem asi v horizontu. Tak jsem dělal různé obraty, zatít jsem zas za stromy a když jsem ho uviděl tak šel kolmo dolů. Tak jsem stihnul stáhnout akorát motor a viděl jsem jak špičkou narazil do střechy a poskočil do vzduchu. Jsem si říkal, tak to je pěkně v p.deli. Takovej krásnej model, Lukáš s tím dobře lítá a já s tím prásknu. Hlavně to není moje. No spadlo to do bývalýho vojenskýho areálu. Takže doběhnout takovej kus od nás, přes pole. Pak jsem pobíhal kolem betonovýho plotu, na něm dva ostnatý dráty. Super. Vlezu dovnitř a hledám kudy nahoru na střechu. Našel jsem takový kovový téčko a po něm jsem vlez na jednu střechu nižší budovy a pak jsem se vyšplhal na tu hlavní střechu - eternitovou. Vylezu na hřeben a koukám, hledám letadlo - letadlo je na vedlejší budově :). No málem mě kleplo. Takže zase dolů. Doběhl jsem k té druhé budově. Našel jsem europaletu a vylez jsem na tu druhou plechovou. Naštěstí to spadlo na tu plechovou a ta zapružila. No celý mi to trvalo necelou hodinu. Já neměl s sebou mobil a Lukáš už měl strach jestli někde neležím. Málem si vyřval hlasivky a byl pěkně nervózní. No nakonec jsem to našel, ale nas.anej jsem ještě teď. Lukáš už to vytáhnul pomocí horké vody, akorát čím přilepit to olaminování. Nakonec to šikovně opravil a barvu obnovil lakem na nehty.
Na obrázku je popsána situace. Plocha je to krásná a rád se tam vracím. Jediné mínus je, že tam musím jet autem.


Žádné komentáře:

Okomentovat