Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 24. února 2016

Sobotní lov - Geocaching

Úvod

Úplně jako první bych chtěl uvést obvyklé upozornění. Pozor, text bude obsahovat nápovědy. Slušnosti bylo učiněno zadost, nuž pokračujme.
Na konci lovu noční kešky jsme se předběžně domluvili, že brzo dáme kešky v blízkém okolí. Jak jsme řekli, tak jsme v sobotu udělali. Našli jsme tři okruhové trasy a rozhodovali, jakou zkusíme. Nakonec zvítězil okruh u Starého Kolína, ne u mě.
V sobotu dopoledne jsme vyrazili v obvyklém složení ve stejném geovoze. V autě jsme postupně zjišťovali, že při písemné domluvě na našem kanálu, došlo ke komunikačnímu šumu. Já jsem totiž chtěl nechat starokolínský okruh na teplejší počasí a absolvovat ho na kole, atd. Nakonec jsme se vydali směrem k
původnímu cíli, ale lovili jsme jiné keše.
Vzal jsem si z domova letadlo na případné filmování. Jak píši výše, já jsem si nemyslel, že jedeme ke Starému Kolínu, já myslel, že jedeme k Lichnici. Ale jak již moje babička a můj táta říkali "...myslet znamená h...o vědět...". Stejně foukal dost silný vítr, tak to na natáčení ani nebylo a letadlo zůstalo v kufru auta.
Vzal jsem si na něj moji oblíbenou kameru (Mobius) a i čepici na kterou ji někdy upevňuji. Ještě že jsem vzal i ji, protože jsem ji využil. Video jsem už tak nějak sestříhal, bylo mi ten materiál prostě líto vyhodit, a asi to zní divně když se to čte, ale teď právě ho renderuji a tak odkaz bude až na konci článku. Když na to nezapomenu. A to mi připomíná ten starý vtip. Aspoň ukázku uvedu "...a peníze jsem ti do obálky už nedala, protože byla zalepená..."

První

Tak ta byla pomalu drive-in. Stačilo by jenom přibrzdit a vyndat ruku z okénka. Na videu není pomalu vidět, protože ještě běží úvodní titulky. Po zalogování jsme se podívali do navigace a zjistili, že další je nedaleko. Nechali jsme vůz u hlavní silnice a pěšky se přemísťovali k druhé.

Druhá

Cesta vedla kolem ovcí. Pak jsme opatrně a rychle překročili železniční trať a podél potoka pokračovali. Vzdálenost se pěkně zkracovala až dospěla k pěti metrům. Průzkumem okolí bylo zjištěno, že keš se nalézá na druhé straně potůčku. Tok to je sice neširoký, leč na naše kroky to byla vzdálenost převeliká. Anébrž jsme si nechtěli nikdo smáčet škorně, vydali jsme se na zpáteční cestu s úmyslem tok obejíti. Tak zpátky, co mě to popadlo. Po obejití potoka jsme došli k umístění, které jsme viděli už z druhé strany. Po zápisu a lepším ukrytí jsme šli stejnou cestou k autu.

Třetí

Dojeli jsme do Starého Kolína. LukyKH zalovil ve své kouzelné krabičce a oznámil, že další je v podchodu. Vyrazil kupředu se zavilým pohledem lovce, který vidí jenom kořist. Po seběhnutí schodů hlásí nález. Keška se mi moc líbila. Je to magnetická tabulka s upozorněním. 

Čtvrtá

Tato byla vedena jako vypnutá, neboli nefunkční, ale několik posledních pozitivních logů nás přesvědčilo a my se na ní šli podívat. Mezitím začalo hlášení místního rozhlasu. To se mi tak líbilo, že je součástí videa. To mi připomíná lákání na další sledování známé z jedné TV "...a proto zůstaňte s námi..."
Keš byla ukryta ve stromě, ale byla dost zapadlá v dutině. Klukům se jí podařilo vyndat. Při návratu do úkrytu na ni přidali šňůrku a tak by měla jít lépe vyndat. Mudlů se kolem motalo dost a tak nám odlov docela trval.

Pátá

Celou dobu docela dost foukalo a bylo to studené. Vyšli jsme z úkrytu domů a dostali se na volnější prostranství. Kolem krásné zahrady a kolem koní jsme se dostali k dalšímu potůčku. Tento byl ovšem vybaven schody a tak jeho zdolání bylo snadné. Dále jsme šli k místnímu hřbitovu. U něj jsem se zklamáním zjistil, že tuto kešku už mám. Blaze_008cz ji našel a tak si připsal další zářez.

Šestá

Keš číslo šest byla typ multi se třemi zastávkami. My jsme ji brali od posledního zastavení a tak jsme tušili, že se od finálních souřadnic vzdalujeme. Cestou jsme náhodou objevili tabulku na jednom domě. Na ní byla zaznamenána hladina vody z roku 2013. 
Po pěkné procházce jsme zkompletovali potřebné údaje a vyrazili na vyzvednutí krabičky. Na místě jsem konečně i já zabodoval a krabičku našel. Šel jsem prostě první a minout nešlo.

Sedmá a poslední

LukyKH objevil, že na zpáteční cestě můžeme vyzvednout ještě jednu, kterou má spočítanou. Na místě jsme zjistili, že její umístění je vidět zdaleka. Tedy až budou stromy olistěné, tak to bude těžší, přesto jsme její umístění vylepšili.
Jak jsem zjistil, toto byla moje keška čísloo tamtadadá - devadesát. Kdybych to byl býval věděl, tak bych se snažil najít si lepší. Tedy aby bylo jasno, keš se mi líbila, ale slavnostní název nemá. Jmenuje se "Toaletní papír".
A to je vše. No ne úplně. Jenom jsme ještě chtěl napsat, tedy ne dnes, před časem, že můj osmdesátý příspěvek (já už toho nažvanil) byl o osmdesáté kešce.
Nic důležitého, jenom jsem to chtěl sdělit. Konec.

Video

Tedy ještě to video. Už je to hotové. Přiznám se, výsledek se mi moc nelíbí, ale jsem líný to předělat. Musím změnit nastavení kamery i renderu. Ono se to usadí. Je to naschvál zrychlené. Možná to mohlo být pomalejší, ale chtěl jsem aby to odsýpalo. Bla, bla, bla. Dost řečí. Kdo chce je to zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat