Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 10. února 2016

Plavání na "pokladnu"

Ke konci minulého roku se objevil problém s nohou. Od doktora jsem se tady moc informací nedozvěděl, jelikož jsem byl vyšetřen na chodbě nemocnice. Ale tak jsem rád, že ten první z řady doktorů, kteří se na mě ten den koukali poznal co mi je. Jak jsem tedy psal. Od posledního jsem se toho moc nedozvěděl, akorát vlastně to, že se nemám pomalu hýbat a radši ležet. Na začátku určitě, ale nyní to pohyb chce, aby se to mohlo lepšit. Takže jsem se jako správný chytrák zanořil do vod internetu.
Tam jsem objevil, že v této fázi je již prospěšné se hýbat - ovšem s rozumem. Aktivita, kterou jsem se chtěl už konečně zabývat, ale nepřipadá v úvahu.Tím myslím běh. Ale můj průzkum mě přesto potěšil. Můžu jezdit na kole - super. Na zimu (jako roční období) je sice teplo, ale na kolo je pro mě zima (jako malýmu psovi) . No a druhý druh pohybu je, jak již tušíte, plavání. A tím se konečně dostáváme k jádru pudla, neboli toho proč dnes píšu.
Naše zdravotní pojišťovna pořádá, nebo spíš zařídila, plavání pro své klienty. Tedy pouze v období únor až březen. Možná mají akcí víc, ale to se teprve podívám. Jestli pro své klienty nedělají mnoho akcí, tak jsou sami proti sobě. Když budou mít zdravé klienty, tak jim ty peníze, které jim klienti nacpou zůstanou.
Takže plavání je dvakrát v týdnu. Zjistili jsme, že je plavání i v sousedních městech. V našem je plavání na jednu hodinu a ještě Vás čtvrt hodiny před koncem začnou vyhánět, aby se jim asi neošoupala voda či co?! No a u sousedů je plavání 1,5 hodiny a ještě máte čtvrt hodiny na převlíknutí navíc. A málem bych zapomněl, že je tam ještě možnost výřivky, skluzavky a páry.
Jediné negativum je v tom, že na to dostali 10.000,- a když to klienti vyčerpají, tak to končí. Jak jsem psal měli by se starat o to, aby měli svoje klienty co nejzdravější.
Poslední plavání bylo luxusní. Ke konci jsme měli vyhrazené plavecké dráhy pouze pro sebe. Akorát na začátku jsem se mohl dostat do místního tisku. Titulky mohly znít třeba "Úchyl na místní plovárně", nebo "Exibicionista ohrožoval slušné občany" a podobné bulvární nadpisy. Co se mi málem povedlo? Nějak jsem se zase zamyslel a po sprše jsem kráčel do prostor bazénu. No a v poslední zatáčce jsem si všimnul, že v jedné ruce držím tašku a v druhé mám plavky. Takže zpátečka, obléknutí a nástup do plavecké dráhy.
Tak snad to moc lidí čerpat nebude a vystačí nám to na dva měsíce.
Konec.

Žádné komentáře:

Okomentovat