Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 5. února 2016

Článek o ničem

Určitě se už pomalu každému v životě stala taková situace jako mě včera. Upřesním. Včera jsem zažil něco o čem nemůžu mluvit i kdybych chtěl. Včera se mi vlastně povedlo mít takové stavy dvakrát. Jednou jsem něco zažil a podruhé viděl.
Tak jsem si položil otázku má vůbec cenu mít takové zážitky? Je to super věc, ale člověk to nemůže nikomu říct, aby se s tím pochlubil. No není to vlastně tak úplně přesně řečeno. S úzkou skupinou to sdílet můžu, ale to jaksi není ono, protože oni zažili to samé. To je trošku na nic, co?!
Přesto si myslím, že i takovéto zážitky stojí za to mít. Jak se říká: "...to co zažiješ ti nikdo nevezme..." Maximálně ten němec...

Takže bylo to super a možná bude i opáčko.Těším se na to - i když jsem vlastně nic nezažil a potom jsem vlastně ani nic neviděl. A to, co jsem potom neviděl budu mít doufám ještě letos doma. Prostě jsou hvězdy, které nehasnou a zážitky o kterých se nemluví.
Ale ten pocit, moct to vykřičet to do světa je lákavý, no a jak všichni víme, na všechno ostatní je tady Master Card. Tak a to je vše. I tak jsem toho řekl už dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat