Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 14. července 2019

Korsika karavanem 2019, den čtrnáctý

V noci bylo pěkně chladno. Přikryl jsem se povlakem a nakonec i prostěradlem, ale pro ponožky jsem nakonec sáhnout nemusel. Navzdory tomu, se spalo dobře.
Po snídani následoval přesun na tzv. německou pláž. Němci si tam postavili malou vesničku a na pláži bar. Korsičanům se to nelíbilo. Řekli, že tam žádní Němci nebudou a vesnici vypálili a bylo to. Tolik z doslechu. Bar na pláži stále je.
Ani to nemůžu blíže lokalizovat, ale je to pěkné a zajímavé místo. Pěkný most přes řeku, která vtéká do moře.
Moře. Krásné, teplé a oblázková pláž. Jsme na západě, takže jsme v moři Středozemním. Paráda. Slaná voda prostě krásně nadnáší.
Šli jsme se podívat k přítoku řeky. Řeka byla ještě teplejší než moře. Vlezl jsem do řeky a nechal se unášet proudem a doplul až do moře. Skvělý. Musel jsem plavat na stranu, protože proti proudu se nedalo plavat a dostat se z moře. Vylezl jsem na břeh a jako malý parchant jsem plaval řekou do moře znovu a znovu.
K obědu jsme si koupili zase kuře. Tentokrát bylo podle popisu farmářské. Po vybalení nás čekalo překvapení. Mělo černé pařátky. Tak úplně nevíme co to bylo, ale chutnalo to dobře. Pro mě chvílemi jako kachna a kuře. No - zasytilo nás to. Během oběda, který jsme si dali uvnitř vozu, kolem projelo auto. Koukali jsme, jak odbočilo ze silnice a jelo k nám. Mohlo jet jinou cestou, ale jelo k nám. Parkoviště bylo prašné a on, jsem si jistý, naschvál kolem nás přidal a prach od něj nám šel do auta. Jen tak tak jsme stihli zavřít dveře. Byla to předzvěst věcí následujících.
Stáli jsme na větším parkovišti, blízko moře a silnice kolem nás zatáčela. Přeparkovali jsme co nejdál od silnice a rozhodli jsme se tam přenocovat.
Večer jsme si dali ještě jednu středozemní koupel. Bylo to opět parádní. Čisté a teplé moře a nad námi čtvrtka měsíce. Nechutná romantika.
Už jsme leželi, když přijelo auto a postavilo se tak, že na nás svítilo. Bylo půl na půlnoc a bylo to divný. Slezl jsem z postele a koukal na něj bočními dveřmi mezerou nad roletou. Vypnul motor a stále svítil. Trvalo to minimálně patnáct minut, Už mě bolely záda, jak jsem byl sehnutý, ale spát jsem nemohl. Zbytek posádky spokojeně odfukoval. Bože, jak já jsem jim ten nerušený spánek záviděl. Nechápu to, normálně mě nic neprobudí a tohle ano.
Kolem půlnoci vypnul světla. Už jsem mohl rozpoznat, co to je. Byl to starý Volkswagen transporter. Myslím , že se to tak jmenuje. Takové menší auto, s kterým se dříve cestovalo.
Měl otevřené dveře, na hlavě čelovku a vevnitř rozsvíceno. Něco tam pořád kutil a asi chtěl taky přespat. Trvalo mu to, ale prostě nějak dlouho. Bylo to divný.
Jelikož zastavil blízko silnice, tak na něj bylo, na rozdíl od nás, vidět. Šel jsem si tedy lehnout. Po krátké době mě probral zvuk klaxonu. Někdo jel kolem a troubil a něco křičel. Rozpoznal jsem pouze slovo "Policia". Do deseti minut jelo to samé auto zpátky. Dalo se to poznat podle stejného pokřiku a klaxonu. Asi ti Korsičané opravdu nemají rádi, když se spí mimo kempy.
Chvíli jsem ještě ležel s napnutými smysly, ale nakonec mě únava přemohla.

Žádné komentáře:

Okomentovat