Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 3. července 2019

Korsika karavanem 2019, den šestý

Ráno jsme se došli vykoupat do místního bazénu. Bylo to velmi osvěžující.
Po snídani jsme vyjeli směr Calvi. Podařilo se nám krásně zaparkovat. Plán byl, prohlédnout si staré město a pevnost. Byly z něj krásné výhledy na přístav a na moře. Po prohlídce jsme sešli na pobřeží. Dostal jsem velkou žízeň a tak jsme si koupili vodu. Za čtyři eura. U nás se říká, napij se za korunu, tak tady se každý napil za euro. Jiný pocit.
Nastal čas večeře a tak jsme do jedné zavítali. Objednávka zněla třikrát moules a já jsem si dal srabácky pizzu. Moules jsou mušle. My jsme je měli poprvé v životě. Byl toho dost velký hrnec. Radka se do toho statečně pustila. Dostala instrukce, jak se to jí, na co si dát pozor atd.
Já jsem pak taky ochutnal, protože bych se k tomu nikdy nedostal. Moje zhodnocení. Vypadá to strašně. Jako mimozemšťan z filmu Propast. A jak to chutná. Překvapivě to není špatné. Mě to chutnalo jako ryba bez kostí. Pro mě něco mezi tuňákem a lososem. Možná díky té barvě.
Já jsem si dost pochutnal na pizze, kterou mi doporučil číšník, možná dokonce majitel. Byla s kozím sýrem. Parádní. Pak jsme si dali ještě zmrzlinu. Každý si dal jinou a nejvíc mi chutnala moje kávová a Jany mentolová. V obou byly moc dobré kusy hořké čokolády.
Pak jsme dle aplikace vyrazili na místo, kde jsme chtěli spát. Bylo to parkoviště v zatáčce nad mořem. Jeden karavan tam už stál a tak jsme se postavili vedle něj. Když se setmělo, tak se sbalili a odjeli. Zůstali jsme tam sami. Chvíli po jejich odjezdu zapnuli vzdálený maják. V pravidelných intervalech nám hezky prosvětloval auto. Těšili jsme se na chladnou noc. Od moře hezky foukalo.
Všichni už spali a mě probudilo hrozné horko. Slyšel jsem nějaký zvuk a tak jsem se koukal z okna. Přijelo auto, zastavilo a vypnul se motor. Chvíli bylo ticho a pak někdo vystoupil a zapnul si čelovku. Koukal na moře a na naše auto. Měli jsme otevřená okna a mě se najednou vůbec nechtělo spát, jak jsem se vybláznil. Poté, co projeli dvě auta, se sbalili a odjeli. Mohl jsem jít spát. Mohl, ale nešlo to. Bylo strašné vedro a sváděl jsem boj s hmyzem. Zvítězil jsem nad brouky i nad třemi komáry. Jeden to ale přežil a na něj jsem už sílu neměl. Měli jsme zapálený knot, proti komárům, ale tito to ignorovali.
Zítra je hlavním programem prohlídka želv.

Žádné komentáře:

Okomentovat