Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 10. července 2019

Korsika karavanem 2019, den třináctý

Po snídani jsme se sbalili a vyrazili vstříc dalšímu výletu. Dnes má být kratší. Přejezd byl krátký, necelých deset kilometrů. Jdeme se podívat na Andělské vodopády. Později jsem se dozvěděl, že se ve skutečnosti jmenují Anglické.
Zaparkovali jsme na nádraží a opět se vydali zdolávat převýšení. Tato cesta byla kratší a pohodlnější. Akorát ke konci se to zhoršilo a šlo se po kamenech. Obě údolí jsou moc pěkná a voda příjemně osvěžuje.
Cestou nahoru nasadila ženská část posádky takové tempo, že jsme přestávali stíhat. Kousek pod cílem naší cesty, jsme si rozbalili ugrilované masíčko a poobědvali.
Pod vodopádem byla opět spousta ještěrek. Ale tyhle byly trochu jinak zbarvené a byly větší.
Po několikerém koupání nastal čas návratu. Byla to kratší cesta, ale neměl jsem šťávu. Holky mě uštvaly. Coural jsem se za skupinou, až na mě Radka počkala a táhla mě za ruku.
Večer jsme poprvé vybalili hru. Volba padla na deskovou hru Dominion Intriky. Tuhle hru jsem už jednou, nebo dvakrát hrál, ale už je to dost dlouho. Hra má naštěstí jednoduchá pravidla a tak po jedné partičce to odsýpalo. Je to v podle mě solitérní hra, která se hraje ve více lidech. Spoluhráči prostě mezi sebou neovlivňují, což není výtka, jenom konstatování systému hry. Zítra se přesouváme dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat