Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 6. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den třetí

Jak jsem předpokládal, nebude co psát každý den. Ono, co se taky za 30 minut stane, že? Jasně o tom se dá polemizovat. Na něco je to strašně dlouhá doba, na něco krátká. To dojde asi každému - příkladů netřeba.
Takže dnes jsem opět vyrazil na kopec. Teď už vím, že budu začínat trénink až nahoře. Ono není nic moc, když mám chůzi změnit na běh ještě na cestě mezi sady. Pro neznalé, je to kopec jako vepř. A také úzká cesta. Jo a i pár "šrapnelů" od pejsků se tam najde. Takže je třeba koukat nejenom na to, aby si člověk nevyvrknul kotníček, ale i na to, aby si nepřinesl "voňavý" pozdrav až domů.
Dnes jsem na trati nepotkal vůbec nikoho. Dnešní tréninková dávka byla, dvakrát chůze (3 minuty) a dvakrát běh (2 minuty). Běh byl v pohodě. Navýšení z jedné minuty na dvě mi nevadilo. Horší bylo to jak jsem psal v úvodu a to, že první běh jsem začal do toho strašnýho kopce. Plíce jsem chvíli hledal a našel je až po nějaké době. Docela dost se courali za mnou. Na místo kam patří se vrátily až v druhé minutě chůze. Pak už poslouchaly.
Před domem jsem odeslal výsledky na Endomondo a doma jsem dodal tělu nějakou tu zdravou energii. Bublaninu, těstoviny se sýrem a ty opečený brambory z trouby jsem tam taky nemohl nechat. Do zítra by oschly a to bych si na triko nevzal.
Tak snad zas zítra. Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat