Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 16. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den třináctý

Třináctý den. Pro někoho je třináctka šťastné číslo, pro někoho nešťastné a někomu je to jedno. Můj osobní pocit mě řadí do té třetí kategorie, nebo první.
Když třináctého vyjde ještě na pátek, tak to je potom pro spoustu lidí katastrofa. Před pár lety jsem se dozvěděl, proč je tento den považován za nešťastný. Jde tedy o jeden z důvodů. Teorií je samozřejmě více. Tento den (rok si nepamatuji) začal Filip IV. Sličný se zatýkáním templářů a tím jejich řád prakticky zničil. Ověřím si to radši na internetech. Ano, byl to on. A byl to pátek 13.října 1307. Takže následovníci tohoto řádu z tohoto dne opravdu radost neměli. Tedy tolik k třináctce a tímto končím kulturní okénko.
Na dnešní den bylo hlášeno docela pěkné počasí. Byly jsme na chatě a když jsem se po snídani podíval na hladinu bazénu, tak jsem byl nepříjemně překvapen. Čeřila se díky jemnému dešti. Pohled na meteoradar opravdu nepotěšil. Mělo to být horší. Dal jsem si časový odstup od jídla a začal se připravovat. Našel jsem i použitelnou kšiltovku. Použitelnou když nikoho nepotkám. Zbytek osazenstva vyrazil na houby. Já jsem se vydal za chvíli také ven.
Na programu dne bylo:

  • 2 minuty chůze
  • 3 minuty běhu

a to třikrát. Chůze, to je na rozehřátí, ale dneska bych potřeboval rukavice, protože ruce jsem měl jak z ledu. Někde doma mám rukavice na běhání. Už je mám pár let koupené a jsou jako nové. Asi nastal čas je najít a začít je používat.
Úvodní běh - opět děs. Dech nenalezen a ke konci i nohy nebyly nic moc. Druhý běžecký úsek byl lepší, tedy začátek. Třetí úsek jsem si docela užíval. Ke konci už také nic moc. Zajímavé ale bylo, že když jsem vyběhl z lesa, tak proti mě vyjela čtyřkolka. Chtěl jsem jí uhnout na vedlejší cestu a najednou jsem zapomněl tahat nohy za sebou. Rozběhl jsem se tak, že si dovolím říct: "Dalo se na to koukat." Ovšem jenom chvilku než mi došlo, že běžím rychleji než jsem si od svého těla dovolil očekávat. Zajímavé, kdybych na to přestal myslet asi by s mi běželo lépe.
Nakonec to zas bylo dobré. Zítra má pršet ještě víc než dnes. Uvidíme jak to bude vypadat.
PS: Hub moc nenašli. Prostě u "nás" moc nerostou a tak přinesli alespoň krásný mech. Když tak vyrazíme na ty bedly. Pár jsem jich tam nechal.

Žádné komentáře:

Okomentovat