Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 13. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den desátý

Dnes jsem se vrátil pomalu za tmy. Stálo to ale za to. Jelikož byly dnes na programu sprinty, tak jsem prostě musel jít na kopec. Tam je menší šance, že mě při pokusu o rychlý běh někdo uvidí. Každý totiž netouží potom, aby v podvečerním světle viděl běžet sloní mládě. Potom by je to strašilo ve snu... "...ne mamí, pomóc. Řítí se to na mněéééé..." Takže proto jsem šel na kopec i když se už šeřilo. Mraky byly zespodu nádherně nasvícené zapadajícím sluncem. Kdybych měl s sebou foťák, tak se pokusím o fotku.
K věci. Dnes jsem měl pět opakování. Dvě minuty chůze a deset sekund sprintu. Opravdu jsem se na dnešek těšil. Sprinty miluji už od školních tělocviků. Nebýval jsem poslední a také to bylo hned hotové. Běh na tři kilometry jsem ale z duše nesnášel. Co nesnášel. Já ho nenáviděl! Na střední jsme to "běhali" tak, že jsme rovinku běželi a zatáčky šli. Tedy ne všichni. Jenom taková partička. Čas jsem měl myslím kolem dvaceti minut. No, ale dnes jsem měl sprinty.
Ty první dvě minuty chůze se strašně vlekly. Byly úplně nekonečné. Pak jsem zjistil proč. Dnes jsem místo Tabata použil Endomondo. Objevil jsem jeho novou funkci (o tom později), ale nepustil jsem si zvuk. No - stane se. Po opravě jsem mohl začít běhat i sprinty. Místo deseti sekund, bych si naordinoval aspoň patnáct. Těch deset moc rychle uteče. Na Kaňku jsou ty cestičky trochu nakloněné, tím myslím, že se jde buďto z kopce nebo do kopce. Rovinku jsem ještě nenašel. Takže jsem sprinty běhal do těch mírných stoupání, abych sebou nefláknul. No, co vám budu povídat. Užil jsem si to. Byla to paráda. Díky Edo.
A teď k tomu Endomondu. Zjistil jsem, že i v neplacené verzi se dají udělat intervalové tréninky. Ale zapomněl jsem si pustit audio kouče, jak jsem psal. Bohužel to jde asi jenom v telefonu, ale je to jednoduché. Díky této funkci mi už bude stačit jenom jeden program. Bude to o hodně jednodušší. Už nemusím používat Tabata. Endomondo, když hlásí další úsek, tak ztlumí hudbu a potom to zas vrátí na původní hlasitost. Luxus.
A ještě Spotify. Nainstaloval jsem si program na měření spotřeby dat různými aplikacemi, abych zjistil kolik dat potřebuje při pouštění písní podle tempa. Včera Spotify spotřebovalo, asi za dvacet minut, 30 MB dat. Což je na můj tarif asi hodně. Nastavil jsem si nejnižší kvalitu, na poslech to znát nebylo, a přes to byla takováhle spotřeba.
A poslední. Včera jsem zapomněl napsat, že mi ta paní (jak o ní píšu) začala tykat. Mě to nevadí, ale zatím jsem se ostýchal jí to vrátit. Já vím, běžci si tykají. Já se mezi ně, ale stále ještě ostýchám počítat.
Tak ...

Žádné komentáře:

Okomentovat