Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 5. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den druhý

A máme tu druhý krátký příspěvek. Tyto plky budou jenom informativní bez nároku na rozsáhlé dílo. Tolik k předmluvě.
Druhá vycházka (o běhu se zatím nedá mluvit) je za mnou. Počasí vyšlo krásně a prostě je to zatím jako sloni a žirafy. Pro nezasvěcené překládám - je to super.
Je skvělé, že mám Kaňk za humny. Horší je, že je to pořád nahoru. No ale kopce už takové problémy holt dělají. Cesty, které Kaňk křižují jsou krásně upravené. Ten kdo se o to zasloužil, zaslouží pochvalu. Ten sloh, já vím. Chodí a běhá se tam prostě nádherně.
Pardon. Právě mi skončil sportovní program (ne v TV ale v pračce) a tak si to musím rychle rozvěsit, aby mi to do zítra stihlo uschnout. Abyste nenabily mylného dojmu, nejsem taková kuchyňka. To jenom, že není co mé ženě závidě. Opět - zasvěcení ví své. Hotovo, pověšeno. Slunce snaž se.
Dnes se mi podařilo propojit krokoměr s programem Endomondo. Myslím, že je zajímavý i v bezplatné verzi. Než si koupit placenou verzi (měsíční poplatky), tak to se podle mě vyplatí koupit si pořádné sportovní hodinky. Ona je to tedy docela rána ta cena, ale na druhou stranu jsou potom programy od výrobce dostupné zdarma. Alespoň od těch dvou značek, o kterých uvažuji. Když se mi podaří splnit můj cíl a začnu se pravidelně hýbat, tak se na to pořádně podívám. Jinak nemá cenu o tom ani uvažovat.
Po vystoupání na kopec jsem hned na první rovince potkal tu samou paní co včera. Ta je tam asi denně. Dozvěděl jsem se, že dnes má lehčí trasu a jestli nechci běžet s ní... Nechtěl jsem. Jí se to běhá. Její váhu odhaduji na (jak se říká) padesát kilo i s postelí. Je sice o něco starší, ale zase už dlouho běhá. Jak jsem psal včera, ona vyklusává, já pomalu sprintuji. Ona mi vypráví, já sotva dýchám. No tím jsem chtěl jenom říct, že až jí budu něco chtít, tak vím kde ji mám hledat.
To by stačilo. Tak zas zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat