Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 25. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý první

Dnešní plán vypadal moc dobře, např. oproti pátku. V plánu byla jedna minuta chůze a jedna minuta běhu a tohle opakovat pětkrát. Jelikož jsem se k tomu dostal až večer, tak jsem kopec vzdal a vydal se směr Sedlec. Za takovouhle chvilku jsem se nikam daleko dostat nemohl a tak jsem ani moc neplánoval a trasu řešil za pochodu.
První minutou chůze jsem se dostal ke Kauflandu a tam začal běh. Neudržel jsem se a běh jsem nadšeně rozběhl a tudíž jsem to přepálil, takže mi za chvíli došel dech. Druhá minuta chůze byla na vydýchání jen tak tak. Sotva jsem se srovnal už mi Endomondo do sluchátek zahlásilo, že nastává změna z chůze na běh.
Rozběhl jsem se tentokrát rozumněji. Možná bych si mohl i povídat. Tedy alespoň prvních pár metrů. Já se tak těším až budu moct běžet a mluvit. To je taková moje meta.
Nedá se říct, že bych si dnes nějaký úsek vyloženě užil. Zdá se mi, že začínám běhat nějak moc těžkopádně. Prostě mi přijde, že běhám hůř. Asi běhám po patách, ale to zjistím, až se nechám netočit. Vím co to chce, ale nedaří se mi to aplikovat. Ono to prosté naklonění těla pomáhá, ale já se pak moc rychle rozběhnu a nestíhám dýchat. Chtěl bych si co nejlepší techniku vypilovat na začátku, protože potom se to bude hůř měnit.
Uvidím co přinese pondělí.

Žádné komentáře:

Okomentovat