Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 23. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den devatenáctý

Dnešní den (vlastně včerejší) byl tak nabitý událostmi, že to píšu až druhý den. Ale to jsem už včera (předevčírem) očekával. Už ten čas přestanu řešit, nebo se do toho zamotám, jak ve filmu 12 opic. To jsem viděl zatím asi jenom třikrát až pětkrát a pořád je to málo. Takže dnes...
Dnes jsem věděl, že to nebudu stíhat a tak jsem jel do práce autem, abych stihl jít běhat. Paradox, že? Nebo hloupost? To je jedno. Prostě jsem jel autem. Z dnešního tréninkového programu jsem radost neměl. Byl podobný jako už jeden absolvovaný, ale o hodně těžší. Tři minuty chůze, tři minuty běhu. Ovšem tohle opakovat pětkrát.
Vzpomněl jsem si na rady co jsem našel a snažil se je aplikovat. Hlavně mi pomohlo zkusit běžet tak, že jsem se naklonil dopředu a běžel jsem v podstatě za pomoci gravitace. Jedna rada. Nezkoušet nové trasy, které nemám aspoň projité. Je to hrozná blbost. Tedy u mě to tak bylo.
Jelikož jsem měl běžet pětkrát, tak jsem se v pohodě dostal až nahoru na kopec. Tak jsem si řekl, že se ještě nebudu vracet a poběžím dál. Běžel jsem a potkal dva cyklisty, kteří tlačili kola do kopce. Koukali zvláštně. Proč na mě lidé tak divně koukají? Asi se nechám natočit když běžím. Nebo radši ne. To není dobrý nápad, ještě bych kvůli tomu, co bych viděl, mohl přestat běhat.
Předposlední běh mi vyšel do neznámého terénu. Už jsem viděl rozhlednu a tak jsem zatočil, abych se moc nevzdálil. Ke konci jsem se dostal do tak prudkého stoupání, že jsem si málem musel pomáhat rukama. Ještě jsem běžel (šel) po trati pro kola, takže jsem radši sledoval prostor nad sebou, abych nezískal nový vzorek na záda. Konec běhu mi vyšel u rozhledny. Snad neměli moc zákazníků, kteří mě mohli sledovat.
Manželka mě doma varovala: "Ne, že si na kopci vyvrkneš kotník!" Ani jednou se mi nic za celou dobu nestalo. Čarodka začarovala a při posledním běhu z kopce jsem šlápnul na šišku a od vyvrknutí kotníku jsem nebyl daleko. Příště prosím nemalovat čerty na zeď. Děkuji.
Mezi sady na mě začaly dopadat kapky deště. Když jsem zapadl do domu, tak se spustil řádný liják. A to podle předpovědi nemělo dnes ani kápnout. Ani podle jednoho programu, který používám. Kdybych se otrochu zpozdil, tak bych byl durch, jak se říká.
Přišel jsem domů, shodil věci, sprcha a hají. Usnul jsem jak špalek a krásně se prospal. Potom vzít věci na běhání a připravit se na večerní výběh. Nějak jsem ten strmý kopec přehnal a trochu si natáhnul pravou nohu pod kolenem. To bude večer výkon. Druhý obročník Noční Hory Kutny se blížil.

Žádné komentáře:

Okomentovat