Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 4. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den první

Začínám se hýbat - doufám. Těhle pokusů jsem měl už spousty asi jako většina a opět doufám, že mi to vyjde. Kdo mi to může zkazit? No já, jenom já, jako vždycky. Nevím jestli opravdu existují náhody, nebo jestli to už máme nalajnované, ale jak jsem začal hledat něco o běhání, tak na mě vyskočila zajímavá stránka. A to tato http://kozusnik.tumblr.com/ Začetl jsem se a zjistil jsem, že od 4. září (tj. dnes) začíná kurz. Jmenuje se pěkně "Rozběhni se z chůze za 28 dní" Odkaz je tady.
Takže dnes je první den. První úkol mám za sebou. Šel jsem do toho taky proto, protože se mi líbí jak je to nastavené a proto tomu věřím. Věřím, že to dodělám a budu spokojený.
Prvním úkolem je 5 minut jít a 1 minutu běžet. Tohle opakovat třikrát. To zvládne každý, dal jsem to i já. Ono to tedy není úplně přesné. Jeden z prvních úkolů byl správně dýchat. To si najděte. To bylo těžší než ten běh s chůzí. Za chvíli se mi spolehlivě motala hlava.
Včera jsem si věci nepřipravil, úplně jsem na to zapomněl. Jak jsem přišel domů, tak jsem si to všechno přichystal a vyrazil. Pod kopcem jsem potkal dceru s manželem a jejich trhačem. A ještě jednu jejich známou. Ta o mě získala mylnou představu, že už běhám a povídala, kam doběhneme. Ona povídala a běžela - já sotva dýchal. Ve světlejších chvilkách, když bylo vzduchu trochu nadbytek, jsem jí vysvětlil, že opravdu začínám. To se mi povedlo asi po 10 minutách. Poté jsme se rozloučili a každý vyrazil jiným směrem.
Když jsem scházel z kopce, tak jsem měl telefonát. Někdy se to sejde. Jsem doma, šťastný, že jsem začal a píšu tohle dílo. Když by to nemělo přinést nic jiného, tak snad budu aspoň chvíli psát.
Tak zas zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat