Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 25. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý


Jelikož byl víkend časově náročný a docela i počítače prostý, tak se budu snažit dohnat resty dnes (pondělí, den 22). Dělám to hlavně kvůli svému dobrému pocitu, že budu mít zaznamenaný celý průběh mého snažení.
Dnes - dvacet minut chůze. Včera jsme si na dnešek naplánovali výlet na chatu a jít sbírat houby. Navzdory mému předpokladu, že nerostou, jsem byl velice mile překvapen. I já jsem jich spoustu našel. Nasbírali jsme jich dva koše, ale samé malé kousky. Jenom je naložit do octa. To milovala moje babička. Vždycky vypadaly jak když jsou naložené v nějakém slizu. Jak v prvním díle Krotitelů duchů bral vzorky toho slizu, tak to vypadalo stejně, ale asi to bylo dobré. Nevím, ale děkuji, nedám si.
Večer jsem koukal do emailu a tam jsem se dočetl, že chůze měla být 30 minut. Opět nějaká změna. V kalendáři je minut dvacet. Já jsem chodil asi hodinu, ale zase to nebyla svižná chůze. Tak snad jsem to splnil. Zítra už bude opět běhání.

Žádné komentáře:

Okomentovat