Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 20. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den sedmnáctý

Z dnešního běhu mám obavy. To je poprvé co mě něco takového napadlo. Ono to těm běhavcům nepřijde, ale já mám běžet tři minuty v kuse. Tři minuty! Bude to muset být pomalý běh, abych to dal v celku. Ale já to nějak dám. V tom si už docela věřím. I když dneska jsem si hodil klacek pod nohy.
Tím klackem byl oběd. Byl vynikající, ale stále zažívám. Měl jsem nadívané hovězí hrudí s gratinovanými bramborami. Když to přinesli, tak mi připadalo, že je toho opravdu málo, ale měl jsem docela problém dofunět až do cíle.
Další problém vidím ve vymýšlení trati na běhání. Za tři minuty bych měl nějaký kus uběhnout a to moje šněrování kopce, nebude možná vyhovovat. Chtělo by to najít rovnější a delší úsek. Další problém vidím v tom, že dnes jsou čtyři opakování. Zatím vidím prostě problémy. No počkám si na realitu. Jeden nápad s tratí bych měl, tak ho zkusím.
Obavy nebyly liché. Byl to nářez. První běh to ještě šlo. Druhý - ten jsem chtěl vzdát. Tedy vzdát. Místo běhu jsem chtěl jít. Třetí byl dobrý, ale čtvrtý?! Ten byl parádní. Na konci jsem bohužel běžel do kopce a bohužel šly při mě dvě dorostenky. Když jsem přiběhl blíž, tak jsem sice zjistil, že dorostenky jsou už hodně dlouho, ale nezpomalil jsem. Jestli se na mě otočily, tak viděly jak se do cíle šourám. No jo, jsem pako, ale tak to je a tak to asi bude.
Poslední úsek mi byl zkrácen jedním plyšákem. Byl to černý novofundlandský pes, alespoň si to tedy myslím. Majitel na mě volal, že je hodný a že mi nic neudělá (ten pes). Bylo to štěně a chtěl si hrát. No štěně to bylo, ale hlavu měl tak ve výši mého pupku. Ale byl krásný a černý jak uhel.
Konec mi vyšel na konec rovinky a tak jsem ji měl celou před sebou. Dal jsem si různé protahovací cviky, na které jsem si vzpomněl. Na konci rovinky se objevil nějaký běžec, tak jsem se mírnil. Když se přiblížil tak jsem zaslechl:
"Ahoj. Ty seš jedinej běžec, co tady potkávám."
"Ahoj. No jo už končím..." atd.
Tak jsme si popovídali a konstatovali jsme, že se uvidíme nejpozději v pátek na orientačním běhu noční Kutnou Horou. Loni jsme na prvním ročníku byli a líbilo se nám to.
Zítra je myslím podobné běhání jako dnes. Nahlídnul jsem do plánu. Tak ahoj.

PS: Koupil jsem si nová sluchátka a včera mi přišla. Dneska jsem je zkoušel. Kdyby nebylo zítra o čem psát, tak o nich něco napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat