Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 17. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den čtrnáctý

Dnes mělo původně pršet a ani nekáplo. Tedy teď prší, ale když mělo, tak nic. Prostě to nějak přehodili. Díky včerejší zkušenosti, když mi byla zima na ruce, jsem si ty rukavice našel. A i když jsem šel v podstatě na lehko, tak ty rukavice byl opravdu dobrý nápad a cítil jsem se komfortně. Sice nesvítilo slunce, ale zase ani nefoukal vítr. Podmínky byly prostě dobré.
Vyrazil jsem opět na kopec. Dokud to půjde budu chodit tam, protože je to pro klouby lepší a také tam není tolik lidí. Cestou nahoru jsem potkal akorát bývalou nejlepší kamarádku mé ženy. Potom už nikoho.
Plánování, plánování, plánování. Jestli se nechci zničit a neznechutit si běhání, musím se zamyslet. Už slyším určité hlasy: "...to budeš mít těžký... Cha, cha, cha..." Jo, budu. Ale zkusím to. O čem to teď plácám? Dnes jsem si Endomondo zapnul už před bytem. Hloupost. Sice mám nastavený nejdelší možný odpočet před začátkem (60 sekund), ale i tak mi to trvá než seběhnu těch pár pater. Pak také než si dám telefon do pouzdra na ruku, tak to také něco zabere. Prostě když jsem vyšel před dům, tak se už intervalový trénink spustil. To by mi nevadilo, začínám chůzí. Vadí mi to, že mi běh potom vychází do toho nejhoršího stoupání. Už jsem to minimálně jednou určitě psal. Trénink musím začínat až na kopci!
Proto mi také první a druhý běh vyšel do toho šíleného kopce a opravdu jsem to chtěl vzdát - a jít. On to byl běh jenom podle toho, že jsem se trochu odrážel. Na rychlost to bylo stejné jako chůze, možná pomalejší. Třetí a čtvrtý běh byl dobrý. Ne pohoda, ale dobrý. Zatím mi to přijde, že mi to o moc lépe nejde, než na začátku. Dnes jsem v půlce, tak uvidíme, jak budu pokračovat. Zatím mě ani nenapadlo to vzdát. Což se sám sobě divím. Takhle dlouho jsem zatím žádný z mých pokusů nevydržel.
Můžu se sice podívat do plánu co mě čeká zítra, ale nechám se překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat