Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 10. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den sedmý

Dnes se mi nedaří splnit si můj osobní požadavek, publikovat v osm hodin večer. Byli jsme na chatě a pak to chtělo i trochu kultury. Byl víkend Evropského dědictví a tak jsme se byli podívat na nějaké ty normálně nepřístupné památky. Potom jsme byli na návštěvě atd...
Domů jsem se prostě dostal pozdě. Venku poprchávalo a opravdu se mi moc nechtělo, ale dal jsem se na běh... Našel jsem si teplejší věci a vyrazil. Na kopec to nešlo a tak jsem si dal městský běh. Opět dvě minuty běhu, ale střídané třemi minutami chůze. Tohle třikrát. První běh - peklo. Druhý už byl lepší. No a o třetím by se dalo snad i říct, že jsem si ho užil. Na přechodu mě i pustila jedna slečna. Buď to se na mě usmála, nebo se mi smála. Bez brýlí jsem tuto malou nuanci nerozpoznal.
Ten déšť, nebo spíš poprchávání bylo nakonec dost příjemné. Nefoukal ani vítr, takže tento večerní běh byl parádní. Akorát jsem musel pořád myslet na mobil v pouzdře na ruce. Jelikož mám teď o dost větší model, než když jsem to pouzdro kupoval, tak z něj dost kouká. Ale asi to přežil bez úhony.
Spotify jsem zkoušel, ale opět jenom detekoval tempo. Nevím co teď dělám jinak, že to nefunguje. Budu to zkoušet, protože mě ta funkce zajímá. Ještě se budu muset podívat na to, jak je to datově náročné.
Zítra ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat