Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 14. září 2017

Strasti internetového dinosaura

Tak jsem se nedávno (včera) dozvěděl, že mi ujíždí další vlak. A to vlak internetové komunikace. Ale zase tak strašný to se mnou není. Zkratky jako WTF, LOL, AFK, RTF mi nejsou neznámé. Tedy nepoužívám je, ale vím o co jde. Někdy ty tři písmenka hodně pobaví. Chápu jejich používání. Urychluje to komunikaci. To je asi smysl jejich existence.
Občas udělám nějaké video ze hry, ale častěji dělám videa z našeho RC létání. Někdy se mi k nim někdo vyjádří komentářem. Nevím jestli mám být smutný z toho, že těch komentářů je velmi poskrovnu, nebo jestli mám být za to rád. Takto jsou to většinou komentáře pozitivní. No a tím jsme se dostali k jádru pudla.
Na moje poslední video jsem dostal takovýto komentář, nebo spíš reakci.
<3
Autora jsem se zeptal co to znamená, že opravdu netuším. Odpověď zněla: "Otoč hlavu doprava o 90°." Naklonil jsem ji určitě méně a proto jsem to možná nerozluštil. Napsal jsem mu: "Hotovo. Ale to co vidím mi nepomohlo. Pořád nevím, co jsi tím myslel. Já vidím zmrzlinu."
Odpověď na sebe sice nechala nějakou dobu čekat, ale už vím co to je. Je to srdce. Takže se mu to asi líbilo.
To je všechno. Když bych zase někdy zaperlil, tak se ozvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat