Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 15. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvanáctý

Úkol pro dnešní den zněl jasně. Chůze dvacet minut. Vyšlo to úplně perfektně, protože dnes jsem měl kolektivní procházku. Plánovaných bylo dvanáct kilometrů. To jsme o stosedmdesát metrů přetáhli. Počítáno od startu do cíle, což byla restaurace. Já jsem potom šel ještě pěšky domů, tak jsem to protáhl na šestnáct kilometrů a dvěstě metrů. Takže mám splněno s prstem v nose.
Šel jsem z Nových Dvorů a tak moje cesta vedla přes nově otevřenou lávku přes koleje. Trvalo jim tedy než ji zprovoznili, ale místní jsou určitě spokojení.
Procházka byla perfektní a ještě lepší bylo to, že tam rostly houby. A ty houby byly bedly. Což zbytek mojí rodiny miluje a tak jsem jim udělal radost.
Dnes to bylo psaní jenom pro psaní. Zítra už zas bude běhání, tak to možná bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat