Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 8. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den pátý


Jelikož je ještě docela hezky a začátek víkendu, tak jsme odjeli na chatu. Tudíž mě nečekal výlet na kopec Kaňk. Dnešní program na běhání byl jiný. I Eda (to je ten který tento program vymyslel) mi napsal dnes do emailu: "...začíná přituhovat...". A měl pravdu. Dnes bylo pět opakování, které se skládalo z jedné minuty rychlé chůze a deseti sekund sprintu. Deset sekund není mnoho, ale ten pátý sprint už byl znát. U sprintu jsem měl problém s tím, že nohy by běžely rychleji, ale já je nestíhám dávat tak rychle nohy před sebe. Takže jsem čekal kdy škobrtnu a rozbiju si ústa (hubu). Naštěstí se to nestalo. Trénink byl opět velmi příjemný a zatím se mi to pořád líbí. Program na celých 28 dní jsem si samozřejmě vytiskl (barevně, aby to bylo hezké), ale nechal jsem ho doma. Až to dopíšu, tak se podívám do emailu na to, co mě čeká zítra.
Jo a to Spotify vlastně ještě. Když jsem šel na místo, kde jsem chtěl spustil trénink, tak jsem zapnul Spotify a pustil tu funkci na běhání. Napsal mi, že čeká na detekci tempa a že to trvá pár sekund. Telefon jsem držel v ruce a když ani za dvě minuty tempo nedetekoval, tak jsem se vrátil do menu a pustil si svoji uloženou sadu písniček. Po doběhnutí jsem to pustil znovu a telefon vrátil do pouzdra na ruku. Detekce trvala pár sekund a aplikace mi pustila písničku, která opravdu odpovídala tempu. Krásně se došlapovalo do rytmu. Dokážu si s tím představit běhání. Jsou k tomu ovšem potřebná data. Možná to umí vybírat i písničky z uložených sad. To nevím, ale vyzkouším. Takhle by to bylo, třeba tady na chatě, nepoužitelné. Není tady tak rychlý internet. Takže super funkce, ale budu ještě zkoušet. Jo a nevím jestli to funguje i na neprémiovém účtu, ale nikde jsem o takovém omezení nečetl.
Tak zas zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat