Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 7. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den čtvrtý

Dnešní cíl tréninku byl pro mě jednoduchý - 20 minut chůze. Cesta do práce mi trvá lehce přes dvacet minut, takže jsem dnešní cíl splnil v podstatě dvakrát. Takže co napsat? Asi jedině to, co jsem dneska objevil.
Tím objevem je funkce programu Spotify. Zjistil jsem, že Spotify umí pouštět písničky podle frekvence běhu. Vyberete si styl hudby, nebo interpreta, spustíte měření a na základě aktuální frekvence běhu (asi podle pohybu telefonu, jak jinak) to po chvíli spustí hudbu, která se vám trefí do kroku. Tolik načtená teorie. Zítra se mi to snad podaří vyzkoušet. Musím ale nejdříve uvolnit místo v mobilu, pořád mi dochází.
Takže to je vše.

PS: Můj běh bych zatím během ani nenazval. Tomuto způsobu pohybu se říká indiánský běh. Můj běh, je jako běh hodně starého indiána.

Žádné komentáře:

Okomentovat