Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 11. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den osmý

První den druhé čtvrtiny. Dnešní den je odpočinkový, neboli dnes byla v plánu dvacetiminutová chůze. Tudíž splněno opět dvakrát. Já tohle vlastně plním každý pracovní den. Takže dnes není opravdu co psát. Pro případné čtenáře je to - nudááááááááááááá. Z toho si nic nedělejte, pro mě taky. Vařit z vody neumím. Nejsem politik a absencí umění prázdného plkání jsem se trápil už ve svých školních letech. Já když jsem nevěděl, tak jsem nic neřekl. Souška učitelka věděla a řekla: "Za pět. Sednout." Spolužák, který měl stejné znalosti, ale pořád něco povídal a třeba se mu i podařilo skočit na téma, o kterém aspoň něco věděl, tak slyšel: "No - mohlo to být lepší. Za tři. Sedni si."
Co vymyslet. Počasí jde do háje. Z příjemných 25°C je najednou o deset méně. Budu muset prohrabat šatník a najít vhodné oblečení. Myslím (doufám), že při nejhorším bude v Lidlu nějaká akce na sport. Teď tedy jedna bude, ale pouze pro ženy. Musím naimpregnovat boty a začít vymýšlet městské trasy. Na kopci bude jednak dříve tma, lampy tam nejsou, a povrch bude čím dál tím víc rozmáčený.
Dnes se opravdu nic zvláštního nestalo, tak přestávám plkat a opravdu se těším na zítřejší výběh.
Konec oboustranného trápení. Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat