Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 26. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý druhý


Dnes mi to vyšlo až na večer a vůbec to nevadilo. Musel jsem tedy samozřejmě opět oželet výběh na kopec, ale to se postupně stane pravidlem než výjimkou. Bohužel. Takový je už běh tohoto světa a této "lokality" dalo by se říct. Prostě roční období se střídají a teď už nám bude dne ubývat na úkor tmy. Takže se budu muset pohybovat po osvětlených částech města. Zeslabit si sluchátka, abych lépe vnímal provoz a určitě ještě něco.
Vyrazil jsem opět směr Sedlec. Jedna minuta chůze a dvě minuty běhu - třikrát. Jelikož to byly dvě minuty běhu, tak jsem vyrazil rozumněji, tudíž pomaleji. Bylo to znát. Druhý úsek byl opět lepší. Po třetím a závěrečném úseku jsem musel konstatovat, že dnes to vyhrály nohy. 
Chtěl jsem prohlásit, že vyhráli 1:0.  Nad kým jsem vlastně nenapsal, ale je to jasné, Nad dechem. Vítězství 1:0 by ale nebylo zcela přesné. Ono to bude matematicky vypadat úplně stejně, ale to vítězství bylo spíš v poměru 2:1. Prostě nohy byly víc v pohodě. Ta jedna minuta stačila na vydýchání jen tak tak.
Zítra to bude ještě zajímavější. Jednak nárůstem běhu a druhak tím, že jdu darovat krev. Takže se budu snažit běžet opravdu v klidu.

Žádné komentáře:

Okomentovat