Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 16. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den čtrnáctý

Neděle, volno. Dnešní příspěvek je vlastně úplně zbytečný. Není co psát. Byli jsme na chatě. Bylo krásně a tak jsme v rámci poobědní siesty vytáhli lehátka a nahřívaly kosti v asi jednom z posledních letošních dní. Já byl jenom v kraťasech a bylo mi strašný horko. Mám krásně opálené hodinky. To je vše.
Mám tady zas jedno téma, nebo spíš dotaz, ze šuplíku. Kdyby se někomu (asi poprvé) chtělo diskutovat v komentářích, tak mám otázku. Vrtá mi to v hlavě už dlouhou dobu a nemůžu najít důvod, proč tomu tak je. Je tedy pravda, že jsem se na internetu nesnažil hledat, ale jenom jsem o tom postaru přemýšlel. Jo a vlastně o čem tu blábolím, že?
No "trápí" mě tato otázka:


"Proč je rozložení kláves na numerické klávesnici u počítače a u telefonu jiné." Já to fakt nevím. Někdy mě to tedy i docela vytáčí, protože v práci máme služební telefony (pevná linka) tlačítkové. Ona je tedy ta klávesnice u mobilního telefonu stejná. Prostě u telefonu a u PC je rozdílná. To vím už léta, ale sakra netuším proč.
Kdyby si toho někdo náhodou nevšiml (čemuž nevěřím) tak popíšu ten rozdíl. U PC klávesnice jsou klávesy 1, 2 a 3 ve spodní řadě. U klávesnice telefonu jsou v horní řadě. Zaplať Pánbůh, že je to v obou případech alespoň zleva doprava. Takže kdyby měl někdo nápad, proč tomu tak je a chtěl se o něj se mnou podělit, tak budu rád.
Díky předem i zadem.

Žádné komentáře:

Okomentovat