Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 2. října 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý šestý

Pátek. Pozítří program končí závěrečným testem. Dnes se udělalo krásně a tak jsme jeli na chatu. Mimo podzimního úklidu mě čekala minuta chůze a čtyři minuty běhu. Tři opakování. Trasu jsem zvolil do blízkého lesa. Začátek trati byl z kopce, takže jsem se logicky vracel do kopce. První dva úseky byly dobré, ale ten třetí jsem vyloženě protrpěl. I když končil na rovné asfaltové silnici, tak jsem chtěl opět skončit. Můj problém je asi v tom, že to nejspíš přepálím. Já totiž úplně cítím, že mohu běžet rychleji, ale tělo je po chvíli zatím proti. A brání se urputně, takže nohy sotva táhnu.
Jediné co mě těší je to, že se sice pořád dost zadýchávám, ale mám pocit, že se rychleji vracím do klidu. Co bych ale za takovou chvíli vlastně chtěl? Mám sedavé zaměstnání a v paneláku se taky moc nenalítám.
Bude to lepší. Tomu věřím.

Žádné komentáře:

Okomentovat