Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 6. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den třetí

Vypadalo to, že bude dnes pršet a tak jsem pospíchal domů, abych to stihnul ještě před deštěm. Došel jsem domů a podíval se na Meteoradar. Fronta se blížila a mělo začít každou chvíli pršet. Všiml jsem si, že je na balkoně prádlo a tak jsem ho radši sebral. Pořád nepršelo. Oblíknul jsem se a vyrazil na kopec.
Došel jsem na začátek rovinky a pustil Endomondo. Rozběhl jsem se. Šlo to ztuha. Hrozně ztuha. Cesty byly měkké, místy rozmoklé, ale na to to svádět nemůžu. Čas jsem měl nakonec přes osm minut. To vysvětluje, proč je to těžší. V minulém tréninku jsem běhal maximálně 4 minuty v kuse. Tento způsob běhání (na vzdálenost) mě nutí zpomalit.
V pondělí mám běžet opět kilometr, ale o 15% rychleji než v pondělí. Tuhle ideu asi nesplním. V pondělí jsem běžel po asfaltu a uběhl jsem to za 6:26. Dnes jsem měl čas 8:19.
Měl bych to tedy uběhnout za 05:28. Teď měl následovat vyděšený smajlík, ale zařekl jsem se, že je tady (v celém blogu) nebudu používat a nálady zkusím vyjadřovat jenom textem. V knížkám také nejsou, zatím. A já doufám, že to tak i zůstane.
Už vím jak to s tím pondělním během udělám. V pondělí zkusím zrychlit to určitě ALE. Výsledek porovnám s průměrem celého týdne. Ještě mě čeká jeden běh a to v pátek. Jestli bude pršet jak pořád slibují, tak si to dám někde na asfaltu. Budu muset vzít mapu a začít vymýšlet nějaké trasy, abych neběhal pořád stejné a nebyla to nuda.
Přemýšlel jsem nad tím, jak nejjednodušeji spočítat čas o 15% rychlejší. A ještě nejlépe automaticky. Koukal jsem jak to udělat v Excelu, ale nezadařilo se mi. Pak jsem si vzpomněl, že Google má svoje Office a bylo by tedy lepší to udělat v jejich Excelu, protože se to snadněji nasdílí a může to sloužit více lidem. V tomto programu jsem ale ztracený a tak jsem požádal o vytvoření vzorce kamarády. Nejrychlejší byl Jiří Strouhal. Tímto mu děkuji za jeho rychlou a nezištnou práci. No tu krabici mléka, které tak miluje bych mu za to mohl koupit.
Kdo by si to chtěl někdo spočítat, tak je to tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat