Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 14. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den dvanáctý

Dnes poslední kilometr. Povedlo se mi splnit to, že jsem opět běžel tu samou trasu jako před týdnem.
Bylo opravdu krásně a tak jsem vyběhl jenom v tričku a v šortkách. Jelikož jsem musel vyrazit co nejdříve, tak všude bylo ještě moc lidí. Vzal jsem si tedy sluneční brýle a tím jsem si ty lidi trochu odfiltroval. Asi jako když si malé dítě zakryje oči a je přesvědčené, že ho nikdo nevidí, když ono nevidí je.
Začátek běhu byl opět krutý. Běžel jsem do kopce. Druhá půlka byla z kopce, takže tato trasa vlastně nemá rovinku. Občas nevím jestli je horší běžet z kopce, nebo do kopce. Parádní bylo to, že jsem měl stejný pocit jako minulý týden. Tzn. že jsem mohl běžet ještě rychleji, ale nestíhal jsem dávat nohy, tak rychle před sebe. Kdybych zrychlil, tak bych zakopnul. I přesto jsem se oproti minulému týdnu zlepšil.
Holky ze skupiny 5 km na pohodu... si vymyslely, že jako motivaci se přihlásí na noční běh v prosinci. Tento běh je v Ostravě, Olomouci a v Praze. Je to závod na 5 km. Zatím jsem se nenechal ovlivnit, ale třeba to nevydržím. Uvidím, času na přihlášení je dost.
V pondělí běžím 3 km. Sám jsem zvědavý jestli to uběhnu v kuse.

Žádné komentáře:

Okomentovat