Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 29. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den dvacátý první

Neděle, volno.
Poslední den srazu. Doznívají povolební diskuse. Někdo je z výsledků nadšený, někdo ne, ale jinak to nejde.Já jsem z výsledky spojen částečně a překvapen tím, jak kdo volil. Ale jsou to volby, tak každý snad volí podle svého svědomí. Dost politiky a filozofování.
Po návratu domů mě čekalo znovu sestavit počítač a vyzkoušet funkčnost. Napsal jsem na fórum, že jsem dorazil domů a šel dospat spánkový dluh.

Žádné komentáře:

Okomentovat