Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 2. října 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý sedmý

Předposlední den. Dvě minuty chůze, čtyři minuty běhu, čtyřikrát. Ráno jsem si přečetl email od Edy a ten mě vyloženě vyslyšel. Napsal, že pokud jsem v pohodě, tak mám normálně absolvovat předepsaný trénink. A pokud se cítím unavený, mám si dát 10 - 20 minutovou procházku. Já jsem se unavený opravdu cítil a toto byl dar z nebes. Nemusím švindlovat a můžu si před zítřejším testem odpočinout.
Dali jsme si procházku kolem rybníka, pan Vágner mu tedy teď říká jezero Katlov. Udělal jsem pár nepředložených kroků do lesa a naše houbařská vášeň opět zvítězila. Za chvilku jsme měli půlku igelitky a tak jsem byl vyhnán zpět na cestu. Já totiž houby nejím jenom je strašně rád sbírám. V podstatě jsem takový suchozemský rybář. Existují totiž i takoví, kteří chytají ryby, ale nejí je.
Zítra mě čeká závěrečný test.

Žádné komentáře:

Okomentovat