Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 16. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den třináctý

Sobota. Cvičení. O tom se fakt psát nedá, ale furt (pořád) se opakuji.
Předpověď vyšla a tak jsme mohli uskutečnit výlet. Minulý rok jsme byli poprvé na pochodu okolo Bohdanče. Letos pořadatelům počasí znovu vyšlo a tak jsme neodolali. Dorazili jsme na místo a opět nebylo kde zaparkovat, ale nakonec jsme místo našli. Sice jsem se při vystoupení z auta málem skulil do rybníka, ale musel jsem brát co bylo.
Na startu jsme nahlásili, že jdeme 12 km, zaplatili startovné, dostali dvě sušenky a mapu šlo se.
Letos vedla trať na druhou stranu. Já jsem dostal na starost mapu a tak jsme hned na začátku blbě odbočili, protože "tamtudy jsme šli přece minule, tak to musí být správná cesta." Nebyla. Po pěti stech metrech jsem to musel uznat a vrátili jsme na správnou cestu. Na kopci jsme si u kontroly dali klobásku s chlebem a hořčicí.

Přišla k duhu jak se říká. Výhledy které letos inzerovali se opravdu konaly. Bylo pořád na co koukat.
Páníčků se psy byla spousta. Potkali jsme i skupinku tří krásných Husky. Pak jsme mimo jiné potkali i jednoho nezapomenutelného psa. Šli jsme za ním minimálně deset metrů, ale ten smrděl tak, že se mi ten puch zavrtal do nosu i přes mojí mírnou rýmu.
Také jsme sledovali na protějším kopci stáda krav. My jsme zrovna šli po jejich pastvině na které bývají jindy. Já jsem se tak kochal až jsem rozkopl krtinec. To jsem si tedy myslel asi tak dvě sekundy, než jsem se podíval na zem. Samozřejmě to nebyl krtinec milé děti, ale čerstvá porce výtrusu od nějaké kravky. Ne, já jsem prostě nemohl trefit nějakou tu sušenou hromadu. Já trefil tohle nadělení. Ovšem všude byla jenom nízká tráva a tak nebyla šance se toho zbavit. Naštěstí to nepáchne. Ten pes by mě ale stále s přehledem porazil. Tím smradem.
Také jsme navštívili obec (vesnici) Ostrov a jeho opravenou usedlost. Je to tam moc pěkné až na jednu sochu. Docela mě vyděsila a tak jsme si ji vyfotili. Nechtěl bych tam jít v rámci nějakého večerního pochodu.
Počasí vyšlo a těch 12 km bylo tak akorát. Na závěr připojuji foto Vilímka z Ostrova. Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat