Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 29. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den devatenáctý

Další tři kilometry. Tentokrát změna. Běh se konal na severu v Chrastavě. Je to blízko Liberce. Proč zrovna tady? Jak jsem se tady ocitl? Jednoduše. Tento víkend měla naše banda virtuálních pilotů sraz.
Doma jsem si v mapě nakreslil trať na tři kilometry. Endomondo jsem nastavil tak, aby mi hlásilo po 1,5 kilometru.
Přijeli jsme na místo a já jsem si vynesl věci na běhání a kluci mi potom donesli zbytek. Chtěl jsem vyběhnout co nejdříve, abych vyběhl ještě za světla. Mohl jsem to posunout na sobotu, ale pátky bývají na srazu nejnáročnější, takže jsem potřeboval předběhnout i vítací panáky. A to se mi i povedlo.

Dnes byl i první den voleb. Vyřídil jsem si pro jistotu i volební průkaz. Letos to nakonec vyšlo tak, že jsem odvolil doma.
Takže jsem se převlékl a vyrazil ven. Nasadil jsem mírné tempo a do uší jsem si pustil hudbu. Běžel jsem po krásné úzké asfaltové silnici. Nebyl pomalu žádný provoz. Cesta se vlnila nahoru a dolů. Aspoň jsem věděl, jak cesta bude vypadat až se budu vracet. Hlavně že závěr bude z kopce a po rovině.
Doběhl jsem na křižovatku, kde měla být podle mapy polovina trasy. Endomondo nic nehlásilo a tak jsem zabočil doleva do kopce. Uběhl jsem pěkný kus, než mi konečně zahlásilo polovinu. Konečně jsem se mohl otočit. Běžel jsem z prudkého  kopce a to mi moc nejde, takže to není žádná výhra. Doběhl jsem do místa startu a zase nic. Tak jsem pokračoval dál. Už jsem si myslel, že bude konec a tak jsem se otočil zpátky na start. Proběhl jsem startem a nic. Pokračoval jsem dál a Endomondo konečně zahlásilo konec.
Běh v neznámém prostředí jsem si dost užil. Běh zvlněnou krajinou má něco do sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat