Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 10. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den osmý

Nový týden, jiný kilometr. Tedy kilometr je pořád kilometr, ale dnes ho mám běžet o 15% rychleji než týden minulý. Můj čas byl 06:13. Podle toho jak jsem běžel ty další dva kilometry, mi přišlo, že mi to snad muselo měřit špatně. Jasně každý kilometr jsem běžel na jiné trati, ale ty časy byly o dost pomalejší.
Dnes bylo docela chladno a tak jsem se přioblékl. Nepršelo a tak jsem si místo kšiltovky vzal šátek. Ten jsem si koupil kdysi na kolo. Ještě jsem ho prakticky nepoužil a tak nastal jeho čas. Využil jsem ho na běh místo na kolo. To je ale vlastně jedno.
Běh jsem nechal na večer. Vyrazil jsem po osmé hodině. Chystal jsem se běžet stejnou trať, aby podmínky byly co nejlepší (čti nejstejnější). Když jsem vyšel před dům, tak jsem za chvíli zjistil, že jsem vyrazil stále brzy. Pejskaři byly stále přítomni. Jeden si vyrazil s docela velkým trhačem. Tak jsem chvíli počkal až se vzdálí. Nikdo opravdu nechce, aby mu nějakej ratlík vysel na noze.
Když byl vzduch čistý, tak jsem vyběhl. Žádné auto nejelo, tak jsem mohl běžet. Běžel jsem stejnou trasu a přišlo mi, že běžím rychleji, o hodně rychleji. V Endomondu jsem si nastavil funkci Překonej sám sebe. Použil jsem ji poprvé. Čekal jsem že začne měřit od stejného místa, ale spustila se v místě kde jsem ji nastartoval. Endomondo mi hlásilo o kolik jsem rychlejší než minule. Bylo to pár sekund. Minule jsem rohy domů obcházel a sváděl jsem to na to, že nechci do nikoho vrazit, ale byla to jenom výmluva. Prostě jsem odpočíval. Dnes jsem ale celou cestu běžel.
Po doběhu mi Endomondo ukázalo čas 06:15. O dvě sekundy pomalejší. Jednou mi vypadl signál GPS. To se mi stalo poprvé a také tomu připisuji tento výsledek. Jasně, máme běhat pro radost a v klidu, ale Eda ze mě tu soutěživost dostal. Takže mě to štvalo. Ale jenom chvilku. Pak jsem si uvědomil, že jsem se opět hezky proběhl a protáhl a o to jde. Začít se hýbat. Ve středu to vypadá, že bych mohl jít běhat na kopec a opět tedy běžet stejnou trať jako minulý týden. Podle plánu bych se tedy měl snažit překonat pondělní běh, ale já zkusím překonat vždy tu trať co jsem běžel před týdnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat