Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 4. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den druhý

Systém druhého programu, který s Edou absolvuji je jiný. V podstatě je to jeden den běh, druhý den cvičení - doma. A takto to jde celý týden, kromě neděle. V neděli se nedělá, v neděli je volno. To platí v tom případě, že se začne v pondělí jako jsem to udělal já. Poslechl jsem radu Edvarda, že je dobré začít v pondělí a udělal jsem dobře.
Tím úvodem jsem chtěl vlastně naznačit to, že každý druhý den nebude moc o čem psát. Když jsem venku, tak je větší šance získat nějaké podněty. Co ale psát o cvičení doma? Asi akorát tohle:
"Tak jsem udělal deset dřepů a dvacet výponů na špičky. Toto celé jsem zopakoval třikrát." Hmmm a konec.
Fakt to bude asi větší nuda na čtení než obvykle, ale třeba mě něco napadne. Teď už tady taky vlastně plkám nad limit.
Ještě můžu sdělit, že mi toho na cvičení přišlo málo a tak jsem si přidal nějaké cviky z Edova blogu. Nejzajímavější cvik byl tento. Už se těším až ho někdy zvládnu udělat dvacetkrát tři série. Zatím bych ani neměl psát, že jsem ho cvičil. Jenom jsem ho párkrát zkusil a moc mi to nešlo. Ale opravdu bude asi dobrý na celé tělo. Bude to záběr se ho naučit. Je to docela výzva.
Tak zítra zas ven a běhat.

Žádné komentáře:

Okomentovat