Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 29. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den dvacátý čtvrtý



Volno.
Pro mě tedy ne. Tak jsem chtěl hodinky, že jsem neustále sjížděl bazarové portály. V čem jediném jsem měl jasno bylo to, že nebudu kupovat nové. Kvůli ceně samozřejmě.
Nejdříve jsem přemýšlel o značce Polar. Hlavním důvodem bylo to, že Polar hodinky má brácha. Pak jsem narazil na značku Garmin a už nebylo cesty zpět. Hodinky mě zaujaly a nepustily. Zkrátím to. Na konci mi ve výběru zůstaly tři. Forerunner 230 a 235 a Fenix 3. Cena rozhodla o vyřazení Fenix 3 z výběru. Napsat že jsou lepší by bylo diskutabilní. Ony jsou lepší jak pro koho. Já jsem hračička a miluju technické věci.
Takže zbyly 230 a 235. V podstatě jediný rozdíl v nich je ten, že 230 měří tep, přes hrudní pás a 235 měří tep opticky na zápěstí. Vzal jsem tedy papír a tužku a vypsal si,
jaké to pro mě má plusy a mínusy.
Hrudní pás plusy:

  • umožňuje mít hodinky na řidítkách kola, nebo v zimě na rukávu bundy a stále měřit tep
  • větší výdrž, až 5 týdnů v režimu hodinek, až 16 hodin na GPS


Hrudní pás mínusy

  • další zařízení
  • pro celodenní měření, nutnost mít pás neustále připnutý
  • menší komfort


Pro optické měření to je vlastně obráceně. No nakonec to vyhráli 230. Měl jsem cenový strop a chtěl koupit bazarové. Jedny se mi líbily, ale byly dražší. Už jsem chtěl prodejci napsat, když jsem se podíval na druhý bazar, který jsem sledoval. Byla tam změněná cena na můj strop u u změny napsáno "právě teď". Hned jsem mu napsal a on reagoval. Byl jsem první. Zkrátím to. Nechtěl ty hodinky posílat a nakonec mi je přivezl.
Jsem z nich nadšený a myslím, že mě to jen tak nepřejde. Je to i pro mě pěkná barevná kombinace. Displej (hodinky) mám prostřední a pásek z těch vpravo. Už se těším na první běh s nimi. To bude zítra.



Žádné komentáře:

Okomentovat