Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 2. října 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den dvacátý osmý

Den dvacátý osmý, den poslední. Dnes - Cooperův test. Jedná se o dvanácti minutový běh, který ukáže jak na tom kdo je. Podíval jsem se na Edovy rady, jak tento test běžet. Navštívil jsem atletický stadión a tam jsem tento test absolvoval. Na oválu jsem byl snad naposledy na škole. Na začátku mě velmi příjemně překvapil povrch tratě. Byl příjemně měkký.
Nastavil jsem Endomondo na dvanáct minut a vyběhl. Počasí vyšlo nádherně. Poslední záchvěv léta. Do uší mi zněla opět skupina Mňága a Žďorp a metry ubíhaly. Bohužel mi Endomondo nehlásilo, kolik mi ještě zbývá a tak jsem si nemohl rozvrhnout síly. Prostě jsem nevěděl kolik toho mám před sebou. Byl jsem na to zvyklý a teď jsem asi něco špatně nastavil. Ne že by se mi běželo špatně. Nakonec byl tento test pro mě spíš psychický než fyzický.
Kolik toho asi tak uběhnu za stanovený čas jsem si dokázal představit, ale to že jsem nevěděl kolik jsem uběhl mě ubíjelo. Prostě jsem si na to hloupě zvyknul a teď mě to omezovalo. Nakonec ten výsledek prý nebyl špatný. Když se na to podívám z druhé strany, tak mám zase větší šanci, že to příště vylepším.
PS: Také se soukromě vymlouvám na to, že jsem byl v úterý darovat krev. I když podle mých pocitů to nebude výmluva, ale fakt. Už jsem odevzdal lehce přes 22 litrů, tak začínám uvažovat o tom, že by jim to mohlo stačit. Když jsem seděl jenom na zadnici, tak jsem to nepociťoval tak, jako teď.

Cooperův test. Můj výsledek.

Žádné komentáře:

Okomentovat