Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 29. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den dvacátý osmý

Pětka za mnou, tak zkusím něco napsat. Hodnocení to asi nebude. Nejdřív tedy díky té náhodě, nebo tomu dědovi co nahoře prý sedí na obláčku, za to, že jsem v létě našel Edovu nabídku na to, zkusit začít běhat. Myslím, že to bylo naplánováno na 4. září. Ten den nastal další pokus o to začít běhat. Moje motivace? Jedna byla taková, že můj mladší bratr běhá myslím už dva roky. Dostal se k tomu tak, že u nich v práci měli běžet nějaký charitativní běh a jeho vybrali. Teď už běhá i půlmaraton. Druhý důvod byl silnější. Zvednout z gauče pr.el a začít se hýbat a nehnít. Doma sedím, v práci sedím a to bych tady asi dlouho nebyl. Nevím tedy jestli tu
dobu pobytu tímto prodloužím, ale vím, že mi tady bude (po dobu mi určenou) lépe. Bude mi tady sakra lépe. 
Ten který na škole běh nesnášel, je teď v dnech klidu nervózní jak sáňky v létě. Tomu bych ještě v létě nevěřil a kdyby mi to někdo řekl, tak mu dám studený obklad na čelo. 
Začal jsem prvním programem "Rozběhni se z chůze" a dnes jsem dokončil druhý program "5 km s Edou na pohodu". Ještě to trochu drhne, ale s trochou nadsázky by se o pohodě dalo psát. Co dál? Přemýšlel jsem hned o pokračování v desítce, ale měl bych vzít rozum do hrsti a vychladnout. Díky nákupu hodinek Garmin, mám teď "zdarma" přístup k tréninkovým plánům. Dám si asi tu jejich pětku na 12 týdnů. 
Po dnešním běhu mi hodinky naordinovaly 3 dny regenerace. Asi jsem dal tělu pěkně po létech. Nějak jsem se opět rozepsal. Takže koho jsem neunudil, tak mu děkuji za přečtení. Ještě bych psal, ale stačí. Takže závěrem. Díky Edo za tvůj přístup a tvůj nápad se podělit s minulými gaučáky a budoucími běžci, kteří si budou díky běhu čistit hlavu a koukat na tento svět pozitivněji.

K hodinkám. Je to neskutečný rozdíl. Používat mobil a třeba jako já aplikaci Endomondo, nebo si koupit hodinky. Ty jsou vodotěsné a tak jsem toho využil a připnul si je na rukáv hodinek. Tak jsem měl stále přehled o údajích, které mě zajímaly. Také vím, že si nastavím jiné hodnoty na sledování, ale to není tak důležité. Běželo se mi docela dobře a díky hodinkám jsem běžel asi rychleji než jsem očekával. 
Tak. Druhý program je za mnou a já budu přemýšlet jak a čím pokračovat. Také bych chtěl zařadit plavání, jako kompenzační cvičení.

Žádné komentáře:

Okomentovat