Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 6. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den čtvrtý

Opět stejné cvičení jako v úterý. Rozdíl byl akorát v tom, že dnes jsem si žádné cviky nepřidal. Jednak jsem byl líný a za druhé jsem byl po těch přidaných cvicích minule, nějaký rozbitý. Takže jsem se před dalším během nechtěl zničit. Přeci jenom teď běhám v podstatě dvojnásobnou dobu a tím pádem možná i vzdálenost. Když tomu budou hvězdy nakloněny, tak si přidám cviky v sobotu, jelikož je neděle volná. Dál není moc co psát, tak použiji záložní téma.

Sluchátka

Už jsem to psal, ale na úvod to zopakuji. Používám přenosná skládací sluchátka Koss Porta Pro. Protože nastává období dešťů, tak jsem se rozhodl, že si pořídím nějaká jiná, u kterých se nebudu bát, že zmoknou. Na Facebooku, mě už delší dobu masíruje reklama na obchod Wish. Jednou tam na mě také vyskočila nabídka sluchátek. Tak jsem listoval až jsem našel tyto.

Vybral jsem si ty pravé (tím myslím ty vpravo) a objednal je. Za jedny sluchátka Koss, bych si totiž mohl koupit přibližně 45 ks těchto sluchátek. Stály 24,- Kč. Tuto částku jsem byl ochotný na pokusný nákup obětovat.

Jak drží?

Když dorazily domů, tak jsem je vybalil a zkusil. Mají takovou tu gumičku co se nacpe do ucha. To já ale nesnáším, takže jsem si je lehce nasadil a ony mi leží na začátku zvukovodu. Sluchátka jsou spojená plochým kabelem, takže by se mít menší "samozamotávací" schopnost. To bílé nahoře je pružná guma. Leží nad uchem a netlačí. Na mých krátkých výbězích by možná ani nestačila začít zlobit, ale myslím, že to bude v pohodě. Krásně drží a nevypadávají ani při mém stylu běhu.

Jak hrají?

Zvuk který vydávají odpovídá ceně. S tím jsem ale počítal, protože mi je jasné, že rozdíl v ceně musí mít nějaké opodstatnění. Jak popsat jejich zvuk? Když jsme byli malí, tak jsme používali dva kelímky spojené šňůrkou a v pozdější době potom telefony na baterie spojené drátem. Pokud si dobře pamatuji, tak to byl podobný zvuk. Ale není to tak hrozné. Poslouchám i audio knihu a je tomu krásně rozumět. 

Závěr

Prostě plně splňují účel na který jsem si je pořizoval. Drží, hrají a nebojím se o ně v případném dešti. Na tu atmosféru co na běh potřebuji prostě stačí.

Poznámka na závěr absolutně nesouvisející s tématy.
Z rádia mě neustále bombarduje reklama, která končí varováním: 
"Ministerstvo financí varujeÚčastí na hazardní hře může vzniknout závislost!“.
S tím se dá souhlasit, ale mě pokaždé v hlavě hned zazní: "...nebo nezávislost..." Když se podaří vyhrát nějakých pár milionů, tak se můžete stát nezávislým do konce života. Pokud se to nerozfofruje atd., ale to je na jiné psaní. Prostě jsem to chtěl jenom sdělit.
Na shledanou, nebo na přečtenou, či jak se to vlastně v psané textu loučí? Prostě, příště zas na...

Žádné komentáře:

Okomentovat