Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 8. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den pátý

Pátek, den pátý. Dnes třetí běh, třetí kilometr. Počkal jsem si až se setmělo a připravil se. Kouknul jsem z balkonu a zjistil jsem, že trochu poprchává. Přibalil jsem tedy kšiltovku a vyrazil. Zvolil jsem úplně jinou trasu. Vyběhl jsem na druhou stranu.
Počasí na běhání bylo absolutně suprové. Trochu pršelo, ale nefoukalo. Díky kšiltovce jsem déšť po chvilce přestal úplně vnímat.
Potkal jsem nějaké tři mladíky v oblecích. Možná už začaly taneční a jim se tam nechtělo. Jiný důvod jejich ohozu mě nenapadl.
Velmi pozitivní věcí na dnešním běhu bylo to, že jsem měl pocit, že mohu běžet pořád. Do kopce mě to tedy vždy přešlo, ale po rovině a z mírného kopce se ten pocit ihned vracel. Docela se na ten pondělní běh začínám těšit. Tedy já se teď už těším na každý běh, ale myslel jsem tím na ten pokus o rychlejší běh.
Tak zítra cvičení.

Žádné komentáře:

Okomentovat