Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 8. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den šestý

Dnes cvičení. Stejné jako v úterý a ve čtvrtek. Takže to zopakuji:

  • 10 dřepů
  • 20 výponů na špičky
  • 3 série
Eda poslal výzvu: "Co zítra zkusit 3 série po 10 opakováních?" Řekl jsem si: "Proč ne." Jednalo se o tento cvik.
Zacvičil jsem si nejdřív staré známé cviky a pak se dal do tohoto. První série - docela v pohodě. Dal jsem si čas na vydýchání. Druhá série. U šestého cviku začínám tuhnout a jsem rád, že tu sérii dojedu. Pane jo. Tak tohle jsem nečekal. Dobrá nakládačka. Asi je z toho i poznat, že se třetí série nekonala. Nohy ani dech to nezvládaly. Parádní cvik. Zařadím ho do každého cvičícího dne. Jenom doufám, že Eda nemá takových nápadů více.

Žádné komentáře:

Okomentovat