Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 28. října 2017

5 km s Edou na pohodu - den sedmnáctý

Druhý pokus o uběhnutí třech kilometrů. Vybral jsem si stejnou trasu jako v pondělí. Bylo pošmourno a tak jsem si vzal žluté brýle, abych trochu eliminoval úbytek světla. Trochu to pomohlo, ale strach z mokrého listí zůstal. Měl jsem obavy, abych neuklouznul, nebo abych nepřihlédnul nějakou díru a nevyvrknul jsem si kotník.
Zkusil jsem běh bez hudby. Sluchátka v uších zůstala kvůli hlášení Endomonda. Jako další pokus jsem udělal to, že jsem si v Endomondo nastavil hlášení jenom konce běhu.
Poznatky mám tyto. Hudba mi chyběla, protože i s těmi levnými sluchátky mi dodává potřebnou atmosféru. Také mě díky absenci hudby docela rušilo to funění. Samozřejmě moje. Běžel jsem sám.
Hlášení Endomonda mi nechybělo. Běžel jsem u kousek dál než minule a to jsem začal běh o trochu dříve. Zdá se mi, že si ta aplikace nějak vymýšlí. Buďto je to aplikací, nebo telefonem.
V pátek další tři kilometry. Příští týden začne být zajímavější. V pondělí 3 km, potom 4 km a v neděli 5 km. Tak snad to bude na pohodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat